- Home
- Externe
- PARIS, (05.07.2012, 00:00)
- Ana Borlescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Care a fost cauza prăbuşirii avionului Air France în iunie 2009? Raportul va fi prezentat familiilor, la trei ani după catastrofă
Raportul experţilor judiciari francezi cu privire la accidentul zborului Rio-Paris al Air France în 2009 concluzionează că o combinaţie de erori umane şi defecţiuni tehnice au fost cauza, a dezvăluit o sursă apropiată anchetei.
Urmărește
1779 afișări
Care a fost cauza prăbuşirii avionului Air France în iunie 2009. Raportul va fi prezentat familiilor, la trei ani după catastrofă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Această sursă a putut consulta raportul care va fi prezentat la 10 iulie familiilor, la trei ani după una dintre cele mai grave catastrofe ale aviaţiei franceze. Accidentul unui Airbus A330 al companiei franceze care s-a prăbuşit la 1 iunie 2009 în Oceanul Atlantic în largul Braziliei, s-a soldat cu moartea a 228 de pasageri şi membri ai echipajului.
Concluziile menţionează o pierdere de date din cauza îngheţării sondelor Pitot, o procedură de urgenţă neadaptată la acest caz, însă şi absenţa unei răspuns adecvat al echipajului sau lipsa de monitorizare a unor incidente încă din 2004, a precizat această sursă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Americanii se tem de un război civil după alegeri. Buncărele sunt renovate și vândute cu prețuri de la 35.000 de dolari
-
MAE: Ambasada României verifică informaţiile privind decesul altor români în Spania
-
Cel puţin opt persoane au murit în urma prăbuşirii unui acoperiş într-o gară din Serbia
-
În palat şi proletar. Cât a costat „Palatul Împăratului”. RA-APPS a desecretizat cheltuielile pentru vila unde ar putea să locuiească Iohannis
Cele aproximativ 20 de concluzii încep prin descrierea prăbuşirii.
"Picajul a fost iniţiat de o traiectorie necontrolată care a survenit după pierderea datelor de presiune din cauza îngheţării sondelor Pitot, însoţită de alarme şi de degradarea sistemelor conexe", conform concluziilor citate de această sursă.
"Deficitul de informaţie al echipajului în legătură cu îngheţarea sondelor sau a altitudinii a contribuit la efectul de surprindere", adaugă aceasta.
Concluziile menţionează de asemenea procedurile de urgenţă neadaptate la care s-au adăugat "condiţiile de zbor nefavorabile: noapte, turbulenţe şi fără referinţe vizuale".
Experţii evidenţiază şi contribuţia căpitanului de zbor care "nu şi-a asumat responsabilităţile manageriale" şi "a inhibat dorinţa de a acţiona corespunzător a copilotului", conform sursei.
Formarea piloţilor este de asemenea reclamată: "Nu există cerinţe speciale complementare la competenţele copilotului definite de operator pentru ca acesta să îşi asume funcţia de comandant de zbor alternativ".
Modificările tehnice sunt de asemenea menţionate deoarece nu au fost urmate de o analiză de securitate a avionului, notându-se că "specificări ale certificării (CS25) nu s-au modificat în urma incidentelor de pierdere a indicaţiilor de viteză începând cu anul 2004".
Dezvăluirea acestor concluzii intervine în timp ce Biroul de anchete şi analize (BEA), organism public francez care se ocupă de investigaţiile în materie de securitate aviatică, va publica joi raportul final al anchetei.
În ancheta judiciară, Air France şi Airbus au fost inculpaţi în februarie 2011 de omor prin imprudenţă.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Au fost desecretizate costurile pentru renovarea vilelor din Aviatorilor nr. 86 și din Starostescu nr. 6. Iohannis spune că n-a cerut vilă de fost președinte, deși are dreptul
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Aeroportul Brașov a intrat în spiritul Halloween-ului și își schimbă numele în Dracula Airport până pe 3 noiembrie
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prognoza Accuweather pentru Crăciun și Revelion. În ce orașe ninge de Sărbători în România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe