- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Comentarii acide ale săptămânalului The Economist cu privire la frunza din brandul României
Atragerea turiştilor printr-o campanie care a început cu un scandal de plagiat "nu este cea mai ortodoxă" cale, dar în România "s-ar putea să meargă", comentează ironic săptămânalul The Economist, în ediţia electronică de joi, referindu-se la logo-ul lansat la expoziţia de la Shanghai.
Comentarii acide ale săptămânalului The Economist cu privire la frunza din brandul României
"A începe o campanie promoţională cu un scandal de plagiat nu este cel mai ortodox mod de a atrage clienţii. Dar în România s-ar putea să meargă", îşi începe articolul The Economist, referindu-se la asemănarea izbitoare dintre logo-ul campaniei de promovare a turismului în România, lansat la expoziţia de la Shanghai, şi cel al unei companii britanice de transport.
Scandalul "frunzei nefericite" intervine la mai puţin de o lună de la raportul Comisiei Europene, în care UE a criticat dur reformele juridice şi măsurile anticorupţie din România, avertizând Guvernul că îşi încalcă angajamentele asumate la aderare, în ianuarie 2007, subliniază publicaţia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Tudorel Toader, despre prezidenţiale: Cuza era judecător şi cunoştea mecanismele statului de drept
-
Elon Musk, sub vizorul Comisiei Europene? Parlamentarii UE cer ca miliardarul să fie investigat în cazul influenţării alegerilor din Germania
-
Un pilot ucrainean de F-16 doboară şase rachete ruseşti într-o singură misiune, marcând o premieră mondială
Acest lucru poate explica reacţia ministrului Elena Udrea, care a decis să îngheţe plăţile către compania responsabilă de crearea logo-ului până la rezolvarea situaţiei (deşi imaginea va continua să fie folosită pentru moment, comentează săptămânalul britanic).
"Nimeni nu a sugerat că forţe lugubre au lucrat în scandalul privind turismul", continuă The Economist, adăugând că ministrul a insistat că licitaţia a fost transparentă şi legală şi că firma THR-TNS a câştigat contractul pentru că oferta sa a fost cea mai ieftină.
Confruntată cu criticile privind risipirea banilor într-o perioadă de austeritate, în care ţara a contractat un împrumut de 20 de miliarde de euro de la FMI, Banca Mondială şi UE, Udrea a declarat că această campanie nu este numai despre logo-uri şi sloganuri, ci include şi cercetări în străinătate pentru a ajuta la dezvoltarea turismului în România.
În ceea ce priveşte scandalul de plagiat, ea a adăugat: "Promovează brandul într-un mod pe care nu ni l-am fi permis".
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO