Discuţii cruciale la Boeing: CEO-ul se întâlneşte cu acţionarii, pentru prima dată după dezastrele aviatice cu 737 MAX

Directorul executiv al Boeing CO, Dennis Muilenburg, se va întâlni luni cu acţionarii companiei, pentru prima dată de la cele două accidentele care au dus la menţinerea la sol, la nivel mondial, a avionului 737 Max, la declanşarea unor investigaţii şi la scăderea acţiunilor, informează Reuters.

Urmărește
942 afișări
Imaginea articolului Discuţii cruciale la Boeing: CEO-ul se întâlneşte cu acţionarii, pentru prima dată după dezastrele aviatice cu 737 MAX

Discuţii cruciale la Boeing: CEO-ul se întâlneşte cu acţionarii, pentru prima dată după dezastrele aviatice cu 737 MAX

Luptându-se cu criza, Muilenburg va încerca să sporească încrederea investitorilor atât în viitorul companiei, cât şi în cel mai rapid vândut avion al său, în timp ce rămân încă îngrijorări cu privire la siguranţa modelului.

Familia şi prietenii americanului Samya Stumo de 24 de ani, una dintre victimele accidentului unui avion 737 Max al companiei Ethiopian Airline, de pe 10 martie, vor organiza un protest mut, în faţa locului întâlnirii. Accidentul, care s-a soldat cu 157 morţi, s-a petrecut după cinci luni de la prăbuşirea avionului 737 Max al companiei Lion Air, care s-a soldat cu 189 morţi.

Muilenburg va susţine prima conferinţă de presă de la ţinerea la sol al avionului Boeing, după întâlnirea generală a acţionarilor de la Chicago. Boeing se află sub presiunea de a repara software-ul avionului şi de a oferi un nou pachet de instruire pentru piloţi, care va convinge autorităţile de reglementare globale şi clienţii companiei că aeronava poate zbura din nou, în siguranţă.

Administraţia Federală a Aviaţiei Americane (FAA) ar putea permite avionului Beoing 737 Max să zboare din nou, la sfărşitul lunii mai sau la începutul lunii iunie, au declarat două persoane vineri, deşi Boeing încă nu a trimis software-ul actualizat şi instruirea piloţilor pentru a fi analizate.

Unii piloţi spus că programul de instruire nu răspunde în totalitate îngrijorărilor lor. Între timp, livrările avionului 737 MAX, pe care companiile aeriene din întreaga lume se bazau pentru a deservi o industrie a călătoriilor aeriene în creştere pentru următorii ani, sunt în aşteptare.

Săptămâna trecută, Boeing a abandonat prognozele financiare pentru anul 2019, şi a anunţat că menţinerea la sol al avionului 737 Max a costat aproximativ un miliard de dolari, până în momentul de faţă.

Acţionarii au intentat un proces prin care acuză compania că i-a fraudat, ascunzându-le problemele cu care se confunta programul de siguranţă a avionului. De asemenea, modelul 737 Max este obiectivul investigaţiilor efectuate de autorităţile de transport din Statele Unite şi de Departamentul de Justiţie.

Muilenburg este atât preşedintele, cât şi CEO-ul companiei Boeing şi se confruntă cu procese care ar putea să îi retragă unul dintre aceste titluri, la reuninea de luni. Compania Boeing a fost cea care a propus acest lucru. De asemenea, Muilenburg se confruntă cu procese intentate în numele a zeci de victime ale celor două accidente.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici