- Home
- Externe
- BERLIN, (05.04.2015, 11:50)
- Ioana Bojan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană din Germania
Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei (EASA) a atras atenţia privind nereguli în monitorizarea sănătăţii personalului companiilor aeriene din Germania cu mult înainte de prăbuşirea avionului Germanwings, a declarat un purtător de cuvânt al EASA, citat de Deutsche Welle în pagina electronică.
Urmărește
559 afișări
EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană din Germania (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
EASA şi-a exprimat preocuparea privind "câteva cazuri de nonconformitate" în ceea ce priveşte regulile de siguranţă aeriană, în special referitor la monitorizarea personalului companiilor aeriene, a afirmat sâmbătă Dominique Fouda.
"Pe baza recomandărilor EASA, Comisia Europeană a lansat, la sfârşitul lui 2014, un proces prin care cerea explicaţii Germaniei", a adăugat el.
CE a confirmat că EASA a descoperit nereguli în cadrul unei revizuiri de rutină a aplicării regulilor privind siguranţa aeriană. "Răspunsurile Germaniei sunt evaluate în prezent", a declarat pentru Reuters o purtătoare de cuvânt a Comisiei. "Face parte dintr-un sistem continuu de supraveghere: rezultatele sunt urmate de acţiuni corective, similar unui proces de audit".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un avion sud-coreean cu 181 de persoane la bord s-a prăbușit la aterizare în sud-vestul Coreei de Sud, spun oficialii. Cel puțin 167 de oameni au murit. Bilanțul e în creștere
-
Alegeri prezidenţiale în Croaţia
-
Piloţii avionului prăbuşit în Coreea de Sud au emis un semnal de alarmă
-
Ministrul de Externe al Germaniei avertizează despre “flota fantomă” a Rusiei şi necesitatea sancţiunilor
"Oficialii UE au afirmat că autoritatea germană de reglementare în domeniul siguranţei aviatice se confruntă cu un număr redus de personal, care i-ar putea submina abilitatea de a controla companiile şi echipajele, inclusiv de a face controale medicale", a scris sâmbătă Wall Street Journal.
O purtătoare de cuvânt a autorităţii aviatice germane (LBA) a afirmat însă că LBA a răspuns la criticile EASA, iar astfel de verificări au loc de câteva ori pe an.
Citeşte şi:
Autorităţile germane caută modalităţi de sporire a siguranţei aeronautice, după cazul Germanwings
Citeşte şi:
Tragedia aviatică din Franţa: A fost descoperită o înregistrare VIDEO cu ultimele momente ale prăbuşirii avionului Germanwings. DIALOGUL dintre piloţi minut cu minut
Citeşte şi:
Noi dezvăluiri despre copilotul Germanwings: Andreas Lubitz informase Lufthansa în 2009 că avea "depresie severă"
Monitorizarea sănătăţii şi verificarea personalului companiilor aeriene au intrat în atenţia opiniei publice după ce un avion al companiei Germanwings, care efectua o cursă de la Barcelona (Spania) spre Dusseldorf (Germania), s-a prăbuşit în Alpii francezi la 24 martie, provocând moartea celor 150 de persoane de la bord.
Anchetatorii suspectează că avionul a fost prăbuşit intenţionat de copilotul Andreas Lubitz, care l-a încuiat pe comandant în afara cabinei de pilotaj. Datele obţinute din cea de-a doua cutie neagră a avionului au arătat că Lubitz, în vârstă de 27 de ani, a setat pilotul automat pe o traiectorie descendentă şi în acelaşi timp a mărit viteza aeronavei.
Procurorii germani au afirmat că Lubitz a fost tratat pentru tendinţe sinucigaşe şi depresie în urmă cu câţiva ani, înainte de a deveni pilot. În plus, procurorii au găsit la locuinţa copilotului adeverinţe medicale care îl declarau inapt pentru lucru, valabile inclusiv pentru ziua tragediei, dar Lubitz le-a rupt şi nu şi-a anunţat angajatorii. Joi au apărut informaţii potrivit cărora copilotul Andreas Lubitz a căutat pe Internet date despre sinucidere şi despre uşile cabinelor de pilotaj.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: CNN: Putin își cere scuze pentru „tragicul” accident al Azerbaidjan Airlines „fără a-și recunoaște responsabilitatea”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: Autorităţile germane caută modalităţi de sporire a siguranţei aeronautice, după cazul Germanwings
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Magnus Carlsen, numărul 1 mondial, părăsește Campionatul Mondial de Șah Rapid din cauza blugilor: „Devenise o chestie de principiu”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
GALERIE FOTO. S-au despărțit de Crăciun! Manechinul a șters toate pozele cu fotbalistul de pe rețelele de socializare
PROSPORT.RO
Ce pensie va avea de la 1 ianuarie un pensionar român, dacă acum primește 3.000 de lei pe lună
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:35
-
astăzi, 10:08
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1040. Rolul Germaniei în menţinerea păcii în Ucraina depinde de aprobarea Rusiei, spune Merz / Dronele ucrainene domină operaţiunile armatei în 2024, raportează ministrul apărării / Zelenski sugerează schimbări importante în structura de personal