- Home
- Externe
- WASHINGTON, (20.07.2017, 20:04)
- Mihai Draghici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Elon Musk, fondatorul SpaceX, afirmă că a primit aprobare pentru un tunel Hyperloop între New York şi Washington: "Distanţa va fi parcursă în 29 de minute"
Inventatorul şi omul de afaceri Elon Musk, directorul companiilor SpaceX, Tesla şi Boring, a anunţat joi după-amiază că a primit aprobarea de a construi un tunel feroviar de viteză foarte mare (Hyperloop) între oraşele americane Washington DC şi New York.
Urmărește
11405 afișări
Elon Musk afirmă că a primit aprobare pentru un tunel Hyperloop între New York şi Washington
"Tocmai am primit aprobarea guvernamentală verbală pentru compania Boring în scopul construirii unui tronson subteran Hyperloop pe ruta New York - Philadelphia - Baltimore - Washington DC. Distanţa New York-Washington DC va fi parcursă în 29 de minute", a transmis Elon Musk prin Twitter joi după-amiază, potrivit NBC News.
"În centrul fiecărui oraş vor fi zeci sau mai multe ascensoare de acces", a adăugat Elon Musk.
Elon Musk nu a precizat din partea cărei autorităţi a primit aprobarea pentru acest proiect inedit. Departamentul Transporturilor şi Preşedinţia SUA nu au transmis deocamdată niciun comunicat pe această temă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
PNL o susține oficial pe Elena Lasconi în turul II, anunță Ilie Bolojan.
-
PNL o susţine pe Elena Lasconi în turul doi al alegerilor prezidenţiale
-
Alegeri prezidenţiale 2024, turul I. Numărătoarea voturilor s-a încheiat. Diferenţă de 2.742 de voturi între Elena Lasconi şi Marcel Ciolacu / Călin Georgescu pe primul loc cu 22,94%
-
Elena Lasconi, mesaj către diaspora: „Vom construi o Românie în care să vă întoarceţi”
Compania Boring este specializată în construirea de tuneluri pentru reţele de transport de mare viteză. Proiectul Hyperloop constă în construirea unor tuneluri vidate destinate trenurilor cu levitaţie magnetică. Un tren care ar întâmpina o forţă redusă de frecare ar putea circula cu viteze cuprinse între 950 şi 1.200 de km/h.
În mai, Elon Musk a descris detaliat planul altui proiect - o reţea de tuneluri subterane pentru fluidizarea traficului rutier
În luna mai, inventatorul şi omul de afaceri Elon Musk a făcut, într-o conferinţă a organizaţiei media TED, o prezentare detaliată a proiectului reţelei tridimensionale de tuneluri subterane, soluţia lui pentru fluidizarea traficului rutier. Planul inginerului Elon Musk este de a construi o reţea tridimensională de tuneluri subterane, cu zeci de niveluri în funcţie de direcţie. Maşinile ar urma să fie coborâte în tuneluri pe rampe asemănătoare cu ascensoarele şi să circule pe platforme cu viteze de până la 200 de kilometri pe oră, într-un trafic controlat de computere.
În cadrul unei conferinţe organizată de grupul media TED (Technology, Entertainment, Design / Tehnologie, Divertisment, Design), Elon Musk a prezentat o simulare computerizată a proiectului reţelelor de tuneluri subterane. "Să vă arăt despre ce este vorba. Sunt câteva lucruri importante la o reţea 3D de tuneluri. În primul rând, trebuie integrate intrarea şi ieşirea din tunel în infrastructura oraşelor. Cu ajutorul unui lift, un fel de platformă pentru maşină aşezată pe un lift, putem integra intrarea şi ieşirea din tunel într-un spaţiu de dimensiunile a două locuri de parcare. Maşina este aşezată pe o platformă. Nu va fi limită de viteză, concepem un sistem care să funcţioneze la viteza de 200 km/h", a explicat Elon Musk. "Nu ştiu dacă s-a observat în materialul video, dar nu va exista o limită a numărului de tuneluri care pot fi construite. Se poate merge la adâncimi foarte mari", a subliniat Elon Musk, explicând că proiectul rutier este asemănător cu cel al tunelului pentru trenuri de mare viteză (Hyperloop).
"Oamenii cred că va fi deranjant să le fie săpate tuneluri sub case. Dar, dacă un tunel este săpat la adâncimi de trei-patru ori diametrul lor, nimeni nu şi-ar da seama. (...) Realitatea este că pământul are o capacitate foarte bună de a absorbi vibraţiile astfel că dacă, un tunel este săpat sub un anumit nivel, este nedetectabil", a spus Musk. Ideea reţelei tridimensionale i-a venit lui Elon Musk în decembrie 2016. În timp ce era blocat în trafic, Elon Musk a transmis prin Twitter: "Am de gând să construiesc un aparat de săpat tuneluri şi să încep să sap...". În acest sens, Musk a înfiinţat o firmă de profil - The Boring Company -, anunţând că va începe să construiască un tunel experimental şi va discuta cu autorităţile din Los Angeles despre acest proiect.
Tot în cadrul conferinţei TED, Elon Musk a anunţat ambiţia optimizării tehnologiei vehiculelor fără şofer. "Cred că încă suntem în grafic pentru a putea traversa Statele Unite din Los Angeles până la New York până la sfârşitul anului cu autonomie totală. Practic, în noiembrie-decembrie 2017, ar trebui să reuşim să avem un vehicul care să circule de la un loc de parcare din California până la un loc de parcare din New York fără ca şoferul să se atingă vreun moment de comenzi", a subliniat Musk. În aceeaşi conferinţă, Elon Musk, fondatorul şi directorul companiei SpaceX, a promis intensificarea activităţilor de explorare spaţială.
Citeşte şi: Care sunt cei trei paşi pe care i-a urmat Elon Musk pentru a deveni MILIARDAR. Omul de afaceri dezvăluie secretele SUCCESULUI
Citeşte şi: Elon Musk, fondatorul SpaceX, după ce Donald Trump a anunţat retragerea SUA din Acordul climatic: Renunţi la tratatul de la Paris, renunţ şi eu la orice colaborare cu tine
Citeşte şi: Elon Musk descrie detaliat planul reţelei de tuneluri subterane pentru fluidizarea traficului rutier
Citeşte şi: Cât de periculoasă este Inteligenţa Artificială? De ce Bill Gates, Stephen Hawking şi Elon Musk SE TEM de tehnologia în care marile companii investesc masiv
Citeşte şi: Elon Musk, şeful Tesla, a prezentat panourile solare invizibile, care par a fi un acoperiş normal: ”Arată mai bine şi durează mai mult" - VIDEO
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Protest la Universitate, în București, față de Călin Georgescu: „Iubirea de țară nu e legionară”
Citește pe www.zf.ro: Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Gigi Becali i-a dat ordin lui George Simion, după ce Călin Georgescu a câștigat alegerile! Decizie șoc
PROSPORT.RO
Ce înseamnă Clubul de la Roma, din care a făcut parte Călin Georgescu. Cu ce se ocupă această organizație, de fapt
CANCAN.RO
Cine e misteriosul bogătaș BOGPR care a făcut campania independentului Călin Georgescu: Regele TikTok-ului dă sute de mii de € la maneliști și nu vrea să i se dezvăluie chipul. Imagini în premieră absolută!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 21:23
PNL o susţine pe Elena Lasconi în turul doi al alegerilor prezidenţiale
-
astăzi, 21:21