- Home
- Externe
- WASHINGTON, (20.07.2017, 20:04)
- Mihai Draghici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Elon Musk, fondatorul SpaceX, afirmă că a primit aprobare pentru un tunel Hyperloop între New York şi Washington: "Distanţa va fi parcursă în 29 de minute"
Inventatorul şi omul de afaceri Elon Musk, directorul companiilor SpaceX, Tesla şi Boring, a anunţat joi după-amiază că a primit aprobarea de a construi un tunel feroviar de viteză foarte mare (Hyperloop) între oraşele americane Washington DC şi New York.
Urmărește
11405 afișări
Elon Musk afirmă că a primit aprobare pentru un tunel Hyperloop între New York şi Washington
"Tocmai am primit aprobarea guvernamentală verbală pentru compania Boring în scopul construirii unui tronson subteran Hyperloop pe ruta New York - Philadelphia - Baltimore - Washington DC. Distanţa New York-Washington DC va fi parcursă în 29 de minute", a transmis Elon Musk prin Twitter joi după-amiază, potrivit NBC News.
"În centrul fiecărui oraş vor fi zeci sau mai multe ascensoare de acces", a adăugat Elon Musk.
Elon Musk nu a precizat din partea cărei autorităţi a primit aprobarea pentru acest proiect inedit. Departamentul Transporturilor şi Preşedinţia SUA nu au transmis deocamdată niciun comunicat pe această temă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
Prima prelevare de organe la Spitalul Grigore Alexandrescu de la o tânără aflată în moarte cerebrală
Compania Boring este specializată în construirea de tuneluri pentru reţele de transport de mare viteză. Proiectul Hyperloop constă în construirea unor tuneluri vidate destinate trenurilor cu levitaţie magnetică. Un tren care ar întâmpina o forţă redusă de frecare ar putea circula cu viteze cuprinse între 950 şi 1.200 de km/h.
În mai, Elon Musk a descris detaliat planul altui proiect - o reţea de tuneluri subterane pentru fluidizarea traficului rutier
În luna mai, inventatorul şi omul de afaceri Elon Musk a făcut, într-o conferinţă a organizaţiei media TED, o prezentare detaliată a proiectului reţelei tridimensionale de tuneluri subterane, soluţia lui pentru fluidizarea traficului rutier. Planul inginerului Elon Musk este de a construi o reţea tridimensională de tuneluri subterane, cu zeci de niveluri în funcţie de direcţie. Maşinile ar urma să fie coborâte în tuneluri pe rampe asemănătoare cu ascensoarele şi să circule pe platforme cu viteze de până la 200 de kilometri pe oră, într-un trafic controlat de computere.
În cadrul unei conferinţe organizată de grupul media TED (Technology, Entertainment, Design / Tehnologie, Divertisment, Design), Elon Musk a prezentat o simulare computerizată a proiectului reţelelor de tuneluri subterane. "Să vă arăt despre ce este vorba. Sunt câteva lucruri importante la o reţea 3D de tuneluri. În primul rând, trebuie integrate intrarea şi ieşirea din tunel în infrastructura oraşelor. Cu ajutorul unui lift, un fel de platformă pentru maşină aşezată pe un lift, putem integra intrarea şi ieşirea din tunel într-un spaţiu de dimensiunile a două locuri de parcare. Maşina este aşezată pe o platformă. Nu va fi limită de viteză, concepem un sistem care să funcţioneze la viteza de 200 km/h", a explicat Elon Musk. "Nu ştiu dacă s-a observat în materialul video, dar nu va exista o limită a numărului de tuneluri care pot fi construite. Se poate merge la adâncimi foarte mari", a subliniat Elon Musk, explicând că proiectul rutier este asemănător cu cel al tunelului pentru trenuri de mare viteză (Hyperloop).
"Oamenii cred că va fi deranjant să le fie săpate tuneluri sub case. Dar, dacă un tunel este săpat la adâncimi de trei-patru ori diametrul lor, nimeni nu şi-ar da seama. (...) Realitatea este că pământul are o capacitate foarte bună de a absorbi vibraţiile astfel că dacă, un tunel este săpat sub un anumit nivel, este nedetectabil", a spus Musk. Ideea reţelei tridimensionale i-a venit lui Elon Musk în decembrie 2016. În timp ce era blocat în trafic, Elon Musk a transmis prin Twitter: "Am de gând să construiesc un aparat de săpat tuneluri şi să încep să sap...". În acest sens, Musk a înfiinţat o firmă de profil - The Boring Company -, anunţând că va începe să construiască un tunel experimental şi va discuta cu autorităţile din Los Angeles despre acest proiect.
Tot în cadrul conferinţei TED, Elon Musk a anunţat ambiţia optimizării tehnologiei vehiculelor fără şofer. "Cred că încă suntem în grafic pentru a putea traversa Statele Unite din Los Angeles până la New York până la sfârşitul anului cu autonomie totală. Practic, în noiembrie-decembrie 2017, ar trebui să reuşim să avem un vehicul care să circule de la un loc de parcare din California până la un loc de parcare din New York fără ca şoferul să se atingă vreun moment de comenzi", a subliniat Musk. În aceeaşi conferinţă, Elon Musk, fondatorul şi directorul companiei SpaceX, a promis intensificarea activităţilor de explorare spaţială.
Citeşte şi: Care sunt cei trei paşi pe care i-a urmat Elon Musk pentru a deveni MILIARDAR. Omul de afaceri dezvăluie secretele SUCCESULUI
Citeşte şi: Elon Musk, fondatorul SpaceX, după ce Donald Trump a anunţat retragerea SUA din Acordul climatic: Renunţi la tratatul de la Paris, renunţ şi eu la orice colaborare cu tine
Citeşte şi: Elon Musk descrie detaliat planul reţelei de tuneluri subterane pentru fluidizarea traficului rutier
Citeşte şi: Cât de periculoasă este Inteligenţa Artificială? De ce Bill Gates, Stephen Hawking şi Elon Musk SE TEM de tehnologia în care marile companii investesc masiv
Citeşte şi: Elon Musk, şeful Tesla, a prezentat panourile solare invizibile, care par a fi un acoperiş normal: ”Arată mai bine şi durează mai mult" - VIDEO
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe