„Sunt uimită de cât de repede a devenit ChatGPT atât de sofisticat”, a declarat Claire pentru BBC o lucrătoare din domeniul PR.
„Dă-i câţiva ani în plus şi îmi pot imagina cu siguranţă o lume în care un bot îşi face treaba la fel de bine pe cât pot eu”, a adăugat ea. „Urăsc să mă gândesc ce ar putea însemna asta pentru capacitatea mea de lucru”.
„Cred că mulţi oameni creativi sunt preocupaţi”, a declarat pentru BBC Alys Marshall, un copywriter din Bristol, Marea Britanie.
„Cu toţii sperăm doar că clienţii noştri ne vor recunoaşte valorile şi vor alege autenticitatea unui om în detrimentul preţului şi confortului instrumentelor AI”.
Dezvoltatorii chinezi de jocuri video sunt deja scoşi din muncă de AI, în timp ce o serie de editori au început deja să experimenteze prin a redacta articole.
Goldman Sachs a prezis că inteligenţa artificială poate automatiza 300 de milioane de locuri de muncă, echivalentul populaţiei Statelor Unite ale Americii.
„Este normal să simţim anxietate cu privire la impactul AI, deoarece evoluţia sa este fluidă şi există mulţi factori necunoscuţi”, a declarat Carolyn Montrose, lector la Universitatea Columbia, pentru BBC .
Montrose crede, de asemenea, că anxietatea este o alegere, iar orice lucrător îngrijorat de acolo ar trebui „să aleagă să se simtă îngrijorat de AI sau să fie împuternicit să înveţe despre ea şi să o folosească în avantajul său”.
De exemplu, potrivit Wall Street, Ihor Stefurak a realizat o extensie pentru Chrome cu ajutorul lui ChatGPT şi a câştigat mii de dolari după doar 10 ore de muncă.
Pentru Insider, o mamă susţine că foloseşte ChatGPT să-i scrie poveşti pentru copilul ei de 5 ani, iar un editor foloseşte Try it on.ai pentru a crea fotografii uimitoare.