United Airlines anunţă mărirea compensaţiilor oferite clienţilor care renunţă voluntar la locul din avion, până la 10,000 de dolari

United Airlines a anunţat, joi, că va implementa 10 schimbări semnificative în modul în care compania interacţionează cu clienţii săi, scrie Business Insider.

Urmărește
2656 afișări
Imaginea articolului United Airlines anunţă mărirea compensaţiilor oferite clienţilor care renunţă voluntar la locul din avion, până la 10,000 de dolari

United Airlines anunţă mărirea compensaţiilor oferite clienţilor care renunţă voluntar la locul din avion, până la 10,000 de dolari

Schimbările vin în contextul în care compania s-a bucurat în ultima perioadă de foarte multă publicitate negativă, după ce un pasager a fost dat afară cu forţa dintr-un avion United Airlines, pentru că a refuzat să-şi cedeze locul unui angajat al companiei.

"Fiecare client merită să fie tratat cu respect, cu cele mai de calitate servici, cu respect şi demnitate. Acum două săptămâni am eşuat să atingem aceste standarde şi ne cerem scuze. Cu toate acestea, faptele spun mai multe decât cuvintele”, a spus CEO-ul United, Oscar Munoz.

"Astăzi, luăm măsuri concrete pentru a îndrepta lucrurile şi a ne asigura că aşa ceva nu se va mai întâmpla niciodată”.

United Airlines promite următoarele măsuri:

1. Limitarea forţelor legii, se va apela la poliţişti doar în cazurile legate de siguranţă şi securitate. Această politică a intrat în vigoare pe 12 aprilie.

2. Neforţarea pasagerilor din avion să îşi cedeze locul involuntar; se va face acest lucru numai dacă siguranţa lor este în pericol. Această politică a intrat în vigoare pe 27 aprilie.

3. Mărirea compensaţiilor oferite clienţilor care renunţă voluntar la locul din avion, până la 10,000 de dolari. Această politică va intra în vigoare pe 28 aprilie.

4. Stabilirea unor soluţii în echipă pentru a le oferi pasagerilor alternative creative, precum folosirea aeroporturilor din apropiere sau alte linii aeriene, transport terestru, orice este necesar pentru ca pasagerul să ajungă la destinaţie. Echipa de agenţi ar deveni operaţională în iunie.

5. Asigurarea faptului că echipajul de zbor este îmbarcat în aeronavă cu cel puţin 60 de minute înainte de decolare. Această politică a intrat în vigoare pe 14 aprilie.

6. Asigurarea unor training-uri anuale pentru angajaţi. Începând cu luna august, angajaţii vor primi training special pentru a-şi îmbunătăţi abilităţile de comunicare şi stăpânire în situaţii dificile.

7. Crearea unui sistem automat de solicitare de voluntari care să renunţe la planul lor de călătorie. 

8. Reducerea cantităţii de suprarezervări. Această politică este deja în vigoare şi are ca ţintă zborurile mai ieftine.

9. Încurajarea angajaţilor spre rezolvarea imediată a problemelor cu clienţii. United va lansa o nouă aplicaţie care le va permite angajaţilor să achite imediat compensaţii pasagerilor. Se preconizează că aplicaţia va fi disponibilă din luna iulie.

10. Adoptarea unei politici ”Fără întrebări” în ceea ce priveşte bagajul pierdut. Când un geamantan este catalogat ”pierdut permanent” de către linia aeriană, United va achita pasagerului în cauză 1,500 de dolari pentru geantă şi conţinutul ei, fără a fi nevoie demonstrarea valorii reale. Vor fi necesare acte adiţionale pentru genţile a căror valoarea depăşeşte suma sus menţionată. Politica va intra în vigoare în iunie.

 

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici