Analiştii din domeniu sunt de părere că Disney+ va atrage aproximativ 8 milioane de abonaţi până la sfârşitul anului.
Deşi numărul utilizatorilor care şi-au făcut cont pe platformă este impresionant, serviciul oferă posibilitatea de a fi testat gratuit timp de şapte zile, iar o parte dintre aceştia nu se vor converti în abonaţi. În plus, aceşti utilizatori nu au fost atraşi doar în primele 24 de ore de la lansare, ci începând din luna august, când compania a deschis precomenzile.
Compania Walt Disney, condusă de Bob Iger, a anunţat anterior că se aşteaptă să atragă 60 – 90 de milioane de abonaţi la nivel global până în 2024.
Disney a lansat, marţi, serviciul de streaming al companiei în SUA, Canada şi Olanda, având în ofertă producţii pentru toate gusturile şi vârstele, ca filme cu supereroi Marvel, seriale din franciza „Star Wars”, lungmetraje animate clasice şi documentare realizate de National Geographic. Serviciul Disney+ oferă filme şi seriale de la Pixar, Disney Animation, precum „Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici”, din 1937, dar şi peste 600 de episoade din „Familia Simpson/ The Simpsons”, toate acestea la preţul de 6,99 de dolari pe lună.
Aplicaţia Disney+ va fi introdusă gradual, în următorii doi ani, pe celelalte pieţe majore. Astfel, din 19 noiembrie, serviciul va fi disponibil în Australia, Noua Zeelandă şi Puerto Rico. Compania a programat o lansare pentru Europa de vest pe 31 martie 2020.
Serviciul este disponibil pe toate platformele – telefoane inteligente, tablete, console, televizoare inteligente. Preţul abonamentelor anuale, care permit accesul la conţinuturi fără reclame, pentru Disney+ va fi de 69,9 dolari.