- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (21.08.2014, 14:09)
- Madalina Cerban
Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări. Detalii despre proiectul de 1 milion de euro
Bucureştiul şi brandul de turism al României vor fi promovate de National Geographic Channel, în 10 ţări din lume, între care Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie şi Rusia, prin intermediul unui documentar şi al unor filme scurte, întregul proiect fiind estimat la aproape 1 milion de euro.
Urmărește
2299 afișări
Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări. Detalii despre proiectul de 1 milion de euro (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea să încheie un contract privind achiziţionarea serviciilor de coproducţie a unor programe (un film de 45 de minute şi 4 viniete de 30 de secunde) ce urmează a fi difuzate la televiziunea internaţională National Geographic Channel, pentru promovarea brandului de turism al României, conform unui anunţ din 13 august al ANT.
În vederea atribuirii acestui contract, ANT organizează, joi, procedura de negociere directă, care se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică.
Proiectul presupune realizarea, în coproducţie, a unui film documentar de 45 de minute şi a unor viniete (filme scurte, n.r.) de 30 de secunde, acestea făcând parte din proiectul televiziunii National Geographic Channel, realizat sub conceptul de "Smart Cities".
TITLURILE ZILEI
-
astăzi, 17:03
• Trump pregăteşte ordine executive care vor schimba radical armata americană
-
astăzi, 16:09
• Cel mai mare sindicat german cere reguli noi: maşinile străine să folosească piese europene
-
astăzi, 16:02
• ÎCCJ decide asupra pragului de consum de droguri la volan: pe lângă probă, contează aptitudinea
-
astăzi, 15:58
• Care este ţara europeană cu cea mai mare rată a depresiei? Cum arată situaţia în România
-
astăzi, 15:47
-
astăzi, 15:09
-
astăzi, 14:55
• Raluca Turcan: Este profund dăunător şi imoral ce face Romaşcanu. Adevărul va ieşi la lumină
-
astăzi, 13:18
-
astăzi, 13:42
• Uniunea Europeană aşteaptă reînnoirea sancţiunilor împotriva Rusiei după blocajul Ungariei
-
astăzi, 07:12
• Încă un război a izbucnit. Rebelii au ocupat un oraş cu 2 milioane de locuitori
-
astăzi, 12:29
-
astăzi, 07:20
• Furtul tezaurului Corpul de control al premierului merge la Ministerul Culturii
-
astăzi, 11:57
• Iohannis: Extremismul, atitudinile şi manifestările xenofobe şi antisemite se deghizează perfid
-
astăzi, 14:40
• Live text Războiul din Ucraina, ziua 1069. Budanov avertizează că existenţa Ucrainei este ameninţată dacă nu vor avea loc negocieri / Trupele nord-coreene se retrag temporar de pe linia de contact din regiunea Kursk / Rusia a pierdut 831.620 de militari în Ucraina / Atac cu drone. Zonele vizate: Hmelnîţkîi, Ivano-Frankivsk şi Dnipro
-
astăzi, 12:19
• Iranul lansează rachete echipate cu inteligenţă artificială
După ce vor fi realizate, aceste filme vor fi difuzate pe National Geographic Channel, în perioada februarie - mai 2015, în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Rusia şi România (ca pieţe ţintă, aşa cum au fost ele identificate în urma cercetărilor realizate penru crearea brandului turistic naţional) şi, respectiv, Spania şi Polonia, Abu Dhabi (capitala Emiratelor Arabe Unite) şi India (ca pieţe de oportunitate).
Documentarul va trebui să promoveze Bucureştiul ca destinaţie "«smart» de city-break" şi să conţină cele mai reprezentative patru puncte de atracţie ale capitalei României şi din imediata sa apropiere, promovând peisajul cultural, trecutul istoric, infrastructura pentru educaţie, dar şi stilul de viaţă pentru petrecerea timpului liber.
Totodată, filmul documentar şi vinietele trebuie să abordeze atât partea mai puţin cunoscută a oraşului din punct de vedere al istoriei, al vieţii culturale şi artistice, al oportunităţilor educaţionale, cât şi elemente de interes deja cunoscute de turişti, dar pentru care este nevoie să se menţină eforturile de promovare, după cum precizează ANT.
Valoare estimată a proiectului este 972.500 de euro, din care contribuţia estimată a Autorităţii Naţionale pentru Turism este de 750.000 de euro, în timp ce contribuţia estimată a National Geographic Channel este de 222.500 de euro, conform documentaţiei făcute publice de ANT.
Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita bugetului alocat pentru această acţiune, sursa de finanţare fiind fonduri externe nerambursabile, menţionează ANT.
Contribuţia National Geografic Channel la această coproducţie va presupune şi realizarea a patru machete de presă, în format A4, pentru promovarea Bucureştiului şi a produselor turistice cheie ale României, ce vor fi publicate în revista National Geographic Magazine (coperta 4), pe aceleaşi pieţe ca şi documentarul şi vinietele, în perioada februarie - mai 2015.
Potrivit ANT, în activitatea de promovare turistică, emisiunile televizate cu specific de turism reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti. "Impactul pe care astfel de emisiuni televizate îl are în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influenţa pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului", îşi justifică ANT desfăşurarea acestui proiect.
De asemenea, conform ANT, conceptul "Smart Cities", iniţiat de National Geographic Channel presupune realizarea câte unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, datorită faptului că sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere în următorii ani.
Deţinută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group (care este controlată de magnatul Rupert Murdoch), compania National Geographic Channels International (NGCI) sprijină angajamentul Societăţii National Geographic de a explora, proteja şi educa prin cele şase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People şi Nat Geo Mundo.
La nivel global, televiziunea National Geographic Channel (inclusiv NGC U.S. care este o companie joint-venture între NGT şi Fox Cable Networks Group) este disponibilă în 440 de milioane de case din 171 de ţări, în 45 de limbi.
Citește pe www.zf.ro: Se naşte un nou pol imobiliar în Bucureşti. Preţurile apartamentelor din această zonă au explodat cu 30% în doar doi ani VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Se naşte un nou pol imobiliar în Bucureşti. Preţurile apartamentelor din această zonă au explodat cu 30% în doar doi ani VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Cine este omul care conduce cel mai important lanţ de restaurante din România şi coordonează o echipă de 1.500 de oameni
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ludovica e una dintre cele mai frumoase soții de fotbalişti și are peste 4.000.000 de fani pe Instagram
PROSPORT.RO
Cum a ajuns Jennifer Aniston să fie implicată în drama conjugală a soților Obama. Adevărul din culise!
CANCAN.RO
Orașul din România în care vom avea două zile de NINSOARE la început de februarie, potrivit meteorologilor AccuWeather
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe