- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (14.06.2016, 06:00)
- Alin Motogna
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Calea ferată de pe stânca ''Nasul Diavolului'', cel mai periculos traseu feroviar din lume - GALERIE FOTO
La scurt timp după ce a fost învestit în funcţia de preşedinte al Ecuadorului, în anul 1895, generalul Eloy Alfaro a anunţat că urma să fie construită o linie de cale ferată, care lega oraşul de coastă Guayaquil de capitala Quito.
Urmărește
6816 afișări
Calea ferată de pe stânca ''Nasul Diavolului'', cel mai periculos traseu feroviar din lume - GALERIE FOTO (Imagine: Descoperă)
Ideea şefului statului a fost însă primită cu împotrivire atât de membrii partidelor conservatoare, cât şi de cei ai grupurilor liberale, care considerau că în Anzi nu se va putea circula niciodată cu trenul, potrivit Descoperă.
În ciuda rezistenţei opuse de clasa politică, Alfaro a contactat o companie de construcţii din SUA pentru a realiza ,,cea mai periculoasă cale ferată din lume". Acordul semnat de guvernul ecuadorian şi firma nord-americană a stat la baza înfiinţării grupului ,,Guyaquil and Quito Railway Company", care a demarat procedurile de construcţie în anul 1899.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 14:16
-
ieri, 19:26
-
ieri, 17:56
• Arabia Saudită a avertizat Germania cu privire la bărbatul reţinut pentru atacul de la Magdeburg
-
ieri, 21:29
-
ieri, 11:36
-
ieri, 15:03
• Parchetul de pe lângă ÎCCJ s-a sesizat din oficiu în urma scandalului din Parlament
-
ieri, 19:05
• Franţa conectează un nou reactor nuclear la sistemul energetic al ţării după 25 de ani
-
ieri, 14:07
-
ieri, 22:59
• Avertizare: Carosabil umed pe drumurile din mai multe judeţe, risc de formare a poleiului
-
ieri, 13:25
-
-
ieri, 13:57
• MAE anunţă că nu există români pe lista victimelor atacului de la Magdeburg
-
ieri, 08:58
-
ieri, 08:35
• Există o rază de speranţă şi pentru 2025. Cum arată prognoza econmică pentru anul care vine
-
ieri, 15:24
• Primăria Sectorului 1 anunţă că Piaţa Matache, afectată de un incendiu, rămâne deschisă
Construirea unei căi ferate în inima munţilor a fost un proces extrem de greu de realizat. Muncitorii au trebuit să facă faţă activităţii seismice din zonă şi a condiţiilor meteo instabile, să încerce să se apere de boli şi de animalele sălbatice din împrejurimi.
Cea mai dificilă problemă pe care muncitorii au întâmpinat-o a fost construirea unei porţiuni de cale ferată pe o stâncă cunoscută de localnici sub numele ,,Nariz del Diablo" (,,Nasul Diavolului"). Se spunea despre aceasta că era blestemată de Diavol, deoarece acesta nu dorea ca pe stâncă să fie construită o linie de cale ferată. Muncitorii spuneau că încălcarea dorinţelor lui Satan a făcut ca numeroşi colegi de-ai lor să îşi piardă viaţă. S-a estimat că, în timp realizării construcţiei, peste 2000 de oameni au murit din cauza bolilor, a muncii excesive şi a climei dificile din zonă.
Linia de cale ferată a fost inaugurată în anul 1902 şi a fost utilizată, cu întreruperi, până în 1997, când a fost închisă datorită daunelor majore provocate de alunecări de teren. La ora actuală, o porţiune a căii ferate, care leagă localităţile Alausi şi Sibambe pe o distanţă de aproximativ 12 kilometri, este folosită în scop turistic.
Citeşte şi: Povestea fascinantă a cronometrului care aniversează 200 de ani şi încă mai funcţionează - Descoperă
Citeşte şi: Angelina Jolie va juca în "Orient Express", regizat de Kenneth Branagh, după romanul Agathei Christie
Citeşte şi: Drumul din România aflat în topul celor mai bune din Europa. Are peste 100 de curbe periculoase şi privelişti spectaculoase - VIDEO
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Citește pe www.zf.ro: Cum poate Bucureştiul să decoleze în topul capitalelor europene. Adevărul din spatele cifrelor, care ar putea răsturna situaţia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe