Care este cea mai INFLUENTĂ CELEBRITATE din lume? Cu ce calităţi a reuşit să se impună în top - GALERIE FOTO

Revista Forbes a realizat topul anual cu cele mai influente 100 de celebrităţi din lume, care include actori, staruri de televiziune, muzicieni, sportivi, top modele, în funcţie de venituri, vizibilitatea mediatică şi impact pe internet.

Urmărește
1198 afișări
Imaginea articolului Care este cea mai INFLUENTĂ CELEBRITATE din lume? Cu ce calităţi a reuşit să se impună în top - GALERIE FOTO

Care este cea mai INFLUENTĂ CELEBRITATE din lume? Cu ce calităţi a reuşit să se impună în top (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit topului publicat de site-ul revistei, actriţa şi cântăreaţa americană Jennifer Lopez este, în 2012, cea mai influentă celebritate din lume.

În vârstă de 42 de ani, Jennifer Lopez - actriţă, cântăreaţă, dansatoare şi femeie de afaceri, care a câştigat 52 de milioane de dolari în ultimele 12 luni - a devansat-o pe realizatoarea de televiziune americană Oprah Winfrey, în vârstă de 58 de ani, care a câştigat 165 de milioane de dolari în ultimul an.

Pe poziţia a treia în topul Forbes pe 2012 s-a situat cântăreţul şi actorul canadian Justin Bieber, care, la vârsta de 18 ani, a câştigat în ultimul an 55 de milioane de dolari.

Topul celor mai influente 100 de celebrităţi, care include actori, staruri ale televiziunii, muzicieni, sportivi, top modele, ia în considerare veniturile, vizibilitatea mediatică (text, fotografii, înregistrări video, radio) şi impactul pe internet (Twitter, Facebook).

"Înainte, era suficient ca o celebritate să joace comedie sau să cânte sau să mânuiască bine o rachetă de tenis. Acum, ca să fii considerat cu adevărat influent, trebuie să vinzi haine, parfumuri sau să investeşti în anumite afaceri", scriu editorii revistei Forbes.

Jennifer Lopez, aflată în distribuţia mai multor filme în curs de lansare în SUA şi care recent a anunţat că va pleca în turneu mondial cu Enrique Iglesias, are deci toate atuurile. Imagine a companiilor Gillette şi L'Oréal, ea a lansat propria linie de haine, propriul parfum şi este un jurat foart bine plătit al unei emisiuni de televiziune de succes, "American Idol". Are, de asemenea, 6,6 milioane de "followers" pe Twitter şi 12 milioane de fani pe Facebook.

Justin Bieber, aflat pentru a doua oară în acest top, şi-a multiplicat şi el investiţiile, mai ales în companiile Spotify, Tinychat şi Endflick.

Printre celebrităţile care se remarcă în top se numără şi cântăreaţa originară din Barbados Rihanna, în vârstă de 24 de ani, pe locul al patrulea (53 de milioane de dolari), cântăreaţa britanică Adele, pe poziţia 24 (35 de milioane de dolari) şi actriţa columbiană Sofia Vergara (locul 76), un star al serialului de succes "Modern family".

Lady Gaga, star al reţelelor sociale şi liderul topului pe 2011, a coborât pe locul al cincilea, în urma scăderii veniturilor sale (de la 90 de milioane de dolari la 52 de milioane de dolari).

Topul 10 este completat, în ordine, de cântăreaţa Britney Spears (locul 6, 58 de milioane de dolari), starleta Kim Kardashian (18 milioane de dolari), cântăreaţa Katy Perry (45 de milioane de dolari), actorul Tom Cruise (75 de milioane de dolari) şi regizorul Steven Spielberg (130 de milioane de dolari).

Topul 20 este completat de cântăreaţa Taylor Swift (57 de milioane de dolari), jucătorul de golf Tiger Woods (58 de milioane de dolari), actriţa Angelina Jolie (20 de milioane de dolari), omul de afaceri şi realizatorul de televiziune Donald Trump (63 de milioane de dolari), jucătorul de baschet LeBron James (53 de milioane de dolari), cântăreaţa Beyonce Knowles (40 de milioane de dolari), cântăreţul şi compozitorul Elton John (80 de milioane de dolari), producătorul de televiziune Simon Cowell (90 de milioane de dolari), realizatorul de radio Rush Limbaugh (69 de milioane de dolari) şi regizorul Tyler Perry (105 milioane de dolari).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici