- Home
- Life-Inedit
- MILANO, (08.01.2016, 11:42)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Casa de modă Dolce & Gabbana a lansat o colecţie feminină inspirată din portul tradiţional musulman - GALERIE FOTO
Domenico Dolce şi Stefano Gabbana, designerii principali şi proprietarii casei D&G, au creat o colecţie feminină inspirată din portul tradiţional musulman, ce conţine voalul islamic (hijab) şi rochii lungi până la glezne (abaya), care se adresează în special clientelor din Orientul Mijlociu.
Urmărește
2184 afișări
Casa de modă Dolce & Gabbana a lansat o colecţie feminină inspirată din portul tradiţional musulman (Imagine: Dolce & Gabbana)
Noua colecţie - al cărei nume oficial este The Abaya Collection: The Allure of the Middle East - a fost lansată în exclusivitate pe site-ul Style.com/Arabia, la începutul acestei săptămâni. Potrivit unui comunicat de presă, colecţia se doreşte "o poveste vizuală fermecată despre graţia şi frumuseţea femeilor minunate din Arabia", informează cnn.com.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Azi, în Sfânta zi a Crăciunului, poate știi de ce Iisus Hristos nu s-a născut român
-
Ciolacu publică facturile pentru zborurile private la Nisa în ziua de Crăciun
-
Pericol în Constanţa: Elicea unei eoliene se învârte necontrolat aproape de un cămin de bătrâni
-
Care sunt cei şapte magnifici care au salvat bursa din Germania şi au sfidat crizele anul acesta
De această dată, creaţiile vestimentare ale casei D&G, de obicei mulate pe corp, au fost înlocuite cu rochii lungi negre şi bej, realizate din crep şi mătăsuri. Unele modele includ câte un imprimeu discret, reprezentând margarete, lămâi, puncte colorate şi trandafiri, inspirate din colecţia tradiţională a casei italiene pentru primăvară-vară 2016, în timp ce altele sunt completate de un şnur sau un cordon.
Colecţia de inspiraţie musulmană a casei D&G este disponibilă în toate magazinele sale din Orientul Mijlociu, dar şi într-o serie de magazine selecte din Paris, Londra, Milano şi Munchen.
Casa italiană se alătură astfel unei liste tot mai lungi de companii care încearcă să se remarce pe tot mai profitabila piaţă musulmană. Potrivit unui raport recent al agenţiei Thompson Reuters, cumpărătorii musulmani au cheltuit 266 de miliarde de dolari pe îmbrăcăminte şi încălţăminte în 2013, iar această cifră ar putea ajunge la 488 de miliarde de dolari până în 2019.
Recent, Tommy Hilfiger, DKNY şi retailerul Mango au lansat linii vestimentare speciale pentru a coincide cu Ramadanul, iar retailerii de lux Net-a-Porter şi Moda Operandi au început să selecteze şi să prezinte mărfuri speciale pentru Ramadan. În mod similar, brandul H&M a fost lăudat pentru faptul că a inclus un model vestimentar asemănător hijabului într-un mesaj video prin care încuraja clienţii să îşi recicleze îmbrăcămintea, în 2015.
Totuşi, nu este pentru prima dată când casa D&G a lansat o colecţie ce a vizat o anumită regiune geografică. În octombrie, Dolce & Gabbana a lansat o colecţie inspirată din spiritul oraşului Moscova, odată cu inaugurarea unui nou magazin în capitala Rusiei. Casa italiană a lansat, de asemenea, colecţii unice, adresându-se clienţilor locali, odată cu inaugurarea unor magazine în China şi în Japonia, la începutul anului 2015.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Klaus Iohannis, cel care a nesfințit Calendarul Alegerilor Prezidențiale la români, ți-a rebotezat Ignatul: Ziua Renașterii Porcilor
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Nava rusă scufundată a fost victima unui „act de terorism”, susține compania proprietară. Care este adevărul din spatele misiunii secrete în Siria?
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Chef Florin Dumitrescu a dezvăluit secretul! Ce face în fiecare an, de Crăciun + ce spun fiicele sale despre jurizarea de la MasterChef
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe