- Home
- Life-Inedit
- MILANO, (08.01.2016, 11:42)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Casa de modă Dolce & Gabbana a lansat o colecţie feminină inspirată din portul tradiţional musulman - GALERIE FOTO
Domenico Dolce şi Stefano Gabbana, designerii principali şi proprietarii casei D&G, au creat o colecţie feminină inspirată din portul tradiţional musulman, ce conţine voalul islamic (hijab) şi rochii lungi până la glezne (abaya), care se adresează în special clientelor din Orientul Mijlociu.
Urmărește
2184 afișări
Casa de modă Dolce & Gabbana a lansat o colecţie feminină inspirată din portul tradiţional musulman (Imagine: Dolce & Gabbana)
Noua colecţie - al cărei nume oficial este The Abaya Collection: The Allure of the Middle East - a fost lansată în exclusivitate pe site-ul Style.com/Arabia, la începutul acestei săptămâni. Potrivit unui comunicat de presă, colecţia se doreşte "o poveste vizuală fermecată despre graţia şi frumuseţea femeilor minunate din Arabia", informează cnn.com.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 16:16
• AUR a sesizat Consiliul Concurenţei cu privire la tranzacţia de vânzare a E.ON Energie România
-
astăzi, 15:39
• Noi violenţe în Siria, în zona în care locuiesc mulţi membri ai sectei alawite a lui Assad
-
astăzi, 13:53
• Suceava. O cisternă a luat foc, în urma unui accident rutier. Patru persoane rănite
-
astăzi, 12:54
• Elon Musk propune testare cognitivă pentru oficialii americani aleşi
-
astăzi, 12:26
-
astăzi, 09:46
• FSB susţine că a dejucat comploturile ucrainene de a ucide ofiţeri de rang înalt
-
astăzi, 09:05
• China va construi cel mai mare baraj hidroenergetic din lume în Tibet
-
astăzi, 08:53
-
astăzi, 07:36
• Constanţa: Elicea eolienei s-a prăbuşit în curtea căminului de bătrâni
-
astăzi, 16:42
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1037. Sprijinul pentru victoria Ucrainei scade în Europa de Vest, arată un sondaj / FSB susţine că a dejucat comploturile ucrainene de a ucide ofiţeri de rang înalt / Lavrov: „Armistiţiul este o cale spre nicăieri”
-
astăzi, 07:05
• O rachetă rusească de apărare aeriană ar fi putut doborî avionul azer - presă
-
ieri, 21:40
• „Se pot întâmpla lucruri rele": Cum se va adapta întreaga lume la o nouă administraţie Trump?
-
ieri, 21:12
• Ciolacu publică facturile pentru zborurile private la Nisa în ziua de Crăciun
-
• Care sunt cei şapte magnifici care au salvat bursa din Germania şi au sfidat crizele anul acesta
-
• UE s-ar putea extinde: O ţară din Europa vrea să organizeze un referendum pentru a adera la UE
De această dată, creaţiile vestimentare ale casei D&G, de obicei mulate pe corp, au fost înlocuite cu rochii lungi negre şi bej, realizate din crep şi mătăsuri. Unele modele includ câte un imprimeu discret, reprezentând margarete, lămâi, puncte colorate şi trandafiri, inspirate din colecţia tradiţională a casei italiene pentru primăvară-vară 2016, în timp ce altele sunt completate de un şnur sau un cordon.
Colecţia de inspiraţie musulmană a casei D&G este disponibilă în toate magazinele sale din Orientul Mijlociu, dar şi într-o serie de magazine selecte din Paris, Londra, Milano şi Munchen.
Casa italiană se alătură astfel unei liste tot mai lungi de companii care încearcă să se remarce pe tot mai profitabila piaţă musulmană. Potrivit unui raport recent al agenţiei Thompson Reuters, cumpărătorii musulmani au cheltuit 266 de miliarde de dolari pe îmbrăcăminte şi încălţăminte în 2013, iar această cifră ar putea ajunge la 488 de miliarde de dolari până în 2019.
Recent, Tommy Hilfiger, DKNY şi retailerul Mango au lansat linii vestimentare speciale pentru a coincide cu Ramadanul, iar retailerii de lux Net-a-Porter şi Moda Operandi au început să selecteze şi să prezinte mărfuri speciale pentru Ramadan. În mod similar, brandul H&M a fost lăudat pentru faptul că a inclus un model vestimentar asemănător hijabului într-un mesaj video prin care încuraja clienţii să îşi recicleze îmbrăcămintea, în 2015.
Totuşi, nu este pentru prima dată când casa D&G a lansat o colecţie ce a vizat o anumită regiune geografică. În octombrie, Dolce & Gabbana a lansat o colecţie inspirată din spiritul oraşului Moscova, odată cu inaugurarea unui nou magazin în capitala Rusiei. Casa italiană a lansat, de asemenea, colecţii unice, adresându-se clienţilor locali, odată cu inaugurarea unor magazine în China şi în Japonia, la începutul anului 2015.
Citește pe alephnews.ro: Autoritățile franceze salvează peste 100 de persoane care încercau să traverseze spre Marea Britanie
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Trump explodează pe Truth Social. Președintele ales le spune celor 37 de persoane cu pedepse comutate de Biden să „se ducă dracului” de Crăciun
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Vreţi să trăiţi mai mult? 6 sfaturi esenţiale de la un specialist care spune că şi-a „întinerit” vârsta cu 20 de ani
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe