- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (12.05.2014, 13:58)
- Gabriel Burete
Cea mai lungă autostradă din Europa. Cum arată şoseaua care leagă Danemarca de Austria, prin Germania - FOTO
Bundesautobahn 7, care străbate Germania de la graniţa cu Danemarca, până la frontiera cu Austria, este cea mai lungă autostradă europeană. Şoseaua, care măsoară 963 de kilometri, este mai lungă decât toată reţeaua de autostrăzi din ţara noastră.
Urmărește
22434 afișări
Cea mai lungă autostradă din Europa. Cum arată şoseaua care străbate Danemarca de Austria, prin Germania (Imagine: WIkipedia)
Reţeaua germană de autostrăzi (n.r. Bundesautobahnen, sg. Bundesautobahn, în limba germană) este a doua cea mai întinsă din Europa, cu 12.879 de kilometri, fiind depăşită doar de reţeaua spaniolă. Ideea realizării unor astfel de drumuri a apărut la sfârşitul anilor '20, în timpul Republicii de la Weimar, iar prima şosea de acest fel, o porţiune de aproape 20 de kilometri între Köln şi Bonn, a fost inaugurată de Konrad Adenauer, în 1932. Aceasta este considerată cea mai veche autostradă din Germania, deşi nu a fost numită iniţial Autobahn, ci Kraftfahrstraße (n.r. drum pentru automobile, în limba germană).
Citeşte şi:
Cum arată ţara cu autostrăzi pentru ciclişti şi un sens giratoriu suspendat pentru biciclete - FOTO, VIDEO
Venirea la putere a lui Adolf Hitler, în 1933, a coincis cu dezvoltarea extensivă a reţelei de drumuri rapide. Führer-ului i-a plăcut ideea şi a demarat un proiect de extindere a şoselelor, care urmau să fie numite Reichsautobahnen (n.r. autostrăzi naţionale, în limba germană), în întreaga ţară. Până în 1936, în jur de 130.000 de oameni lucrau direct la construcţia autostrăzilor, în timp ce 270.000 de persoane erau implicate în lanţul de aprovizionare a lucrărilor, fapt care se potrivea de minune cu politica partidului de a elimina şomajul.
TITLURILE ZILEI
-
astăzi, 15:08
-
astăzi, 16:10
-
astăzi, 15:24
-
astăzi, 17:01
• Cafeaua, noul aur: Preţul cafelei atinge un maxim record din cauza recoltei slabe
-
astăzi, 17:32
-
astăzi, 15:11
-
astăzi, 14:12
-
astăzi, 15:58
-
astăzi, 16:35
• MAE: România nu recunoaşte anexarea ilegală de către Federaţia Rusă a teritoriilor ucrainene
-
astăzi, 16:12
-
astăzi, 13:39
• MAE a lansat programul anual de burse pentru cetăţenii din statele non-UE pentru 2025-2026
-
astăzi, 16:19
• COMENTARIU Lelia Munteanu: 7 octombrie 2023. Barbaria privită în ochi de o bonă filipineză
-
astăzi, 13:03
• Klaus Iohannis: Suntem alături de poporul american în aceste momente dificile
-
astăzi, 15:05
-
astăzi, 16:40
În 1940, Germania beneficia deja de mai mult de 3.700 de kilometri de autostrăzi, o parte importantă fiind distrusă, ulterior, în timpul războiului. După încheierea conflagraţiei mondiale, şosele existente au fost reparate, iar guvernul statului vestic nou format a continuat proiectul început de Hitler. În prezent, autostrăzile germane au cel puţin două benzi de circulaţie pe fiecare sens şi câte o bandă de urgenţă, iar multe dintre porţiuni sunt dotate cu trei sau patru benzi, separate în mod obligatoriu de o zonă mediană. În afara locurilor în care sunt alte marcaje, nu există limite de viteză în mod oficial, deşi autorităţile recomandă să nu se depăşească 130 km/h. Anul trecut, reţeaua germană de autostrăzi măsura aproape 13.000 de kilometri.
Bundesautobahn 7, care măsoară 963 de kilometri, este cea mai lungă autostradă din Europa. Aceasta împarte ţara, de la nord la sud, în două jumătăţi aproape simetrice. Şoseaua începe în Ellund, Handewitt, în landul Schleswig-Hosltein, la graniţa cu Danemarca. De la Flensburg şi până la Hamburg, autostrada urmează Ochsenweg (n.r. drumul boilor, în limba germană) un vechi drum comercial din Epoca Bronzului, care pornea din zona în care astăzi se află oraşul danez Viborg. Şoseaua trece apoi pe sub râul Elba, prin patru tuneluri paralele.
În continuare, autostrada traversează râul Werra şi se îndreaptă spre Kassel, străbătând o zonă delurosă. Acestă rută a fost aleasă fiindcă proiectul iniţial prevedea ca traseele să fie selectate în aşa fel încât şoferii să aibă ocazia să se bucure de peisaje. Secţiunea centrală a şoselei este una dintre cele mai aglomerate, în principal din cauza faptului că este una dintre puţinele rute care leagă Franfkfurt am Main şi zonele apropiate de Berlin de oraşele din fosta Republică Democrată.
Construcţia părţii de sud a autostrăzii a întâmpinat dificultăţi din cauza neînţelegerilor dintre landurile Baden-Württemberg şi Bavaria, cu privire la ruta aleasă. Terenul muntos, accidentat, a necesitat amenajarea a două tuneluri şi a numeroase poduri. Ultima porţiune a şoselei, de 15 kilometri, a fost inaugurată în 2009. Bundesautobahn 7, cea mai lungă autostradă europeană, părăseşte ţara la Füssen, la graniţa Germaniei cu Austria.
Citește pe www.zf.ro: Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Citește pe www.zf.ro: Se naşte un nou pol imobiliar în Bucureşti. Preţurile apartamentelor din această zonă au explodat cu 30% în doar doi ani VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
Ninge 7 zile fără oprire în București. Pe ce dată vin ninsorile, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Fericirea bate la ușă pentru aceste ZODII, de la 1 februarie 2025. Li se deschide calea spre succes
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe