Cum puteţi dezactiva opţiunea "mesaj citit" din Facebook Messenger

În urmă cu câţiva ani, aplicaţia de mesagerie instantă a Facebook nu arăta expeditorului unui mesaj dacă destinatarul a văzut sau nu mesajul trimis, permiţând celui din urmă să răspundă cu întârziere, fără ca relaţia cu expeditorul să aibă de suferit.

Urmărește
15306 afișări
Imaginea articolului Cum puteţi dezactiva opţiunea "mesaj citit" din Facebook Messenger

Cum puteţi dezactiva opţiunea "mesaj citit" din Facebook Messenger

Însă în prezent, acest lucru nu mai este posibil, după ce platforma de socializare online a introdus în aplicaţia Messenger funcţia care arată când mesajul a fost văzut de destinatar.

Potrivit independent.co.uk, există soluţii pentru dezactivarea acestei funcţii, astfel încât destinatarul să-şi poată acorda tot timpul necesar înainte de a confirma citirea mesajului.

În cazul utilizatorilor de Facebook Messenger care comunica utilizând un calculator, soluţia este reprezentată de un mică aplicaţie, o extensie intitulată Facebook Unseen, ce se instalează în browserul Chrome. Aceasta funcţionează prin eliminarea liniei de cod care marchează mesajele ca fiind citite, atunci când folosiţi Facebook Messenger.

TITLURILE ZILEI

Pentru cei care comunică folosind serviciul Facebook Messenger pe telefonul mobil sau tabletă, soluţia este instalarea aplicaţiei Unread, din magazinul de aplicaţii. Dezavantajul acesteia, spre deosebire de utilizarea extensiei de Chrome de pe calculator, este că nu permite trimiterea de mesaje, ci doar citirea mesajelor primite.

Dezavantajul de a utiliza aplicaţii externe pentru a nu afişa expeditorului informaţia referitoare la cititrea sau nu a unui mesaj ar putea dispărea dacă Facebook va decide să ofere utilizatorilor mesageriei sale opţiunea de a activa sau nu notificarea expeditorului în momentul citirii mesajului, aşa cum a procedat relativ recent serviciul Whatsapp, prin afişarea unor bife de culoare albastră doar în momentul în care mesajele sunt citite, deşi această opţiune este disponibilă, şi în cazul aceste aplicaţii, doar utilizatorilor de telefoane mobile care au sistem de operare Android.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici