Din nou la modă: La 60 de ani de la dispariţia lor, în versiuni mai confortabile şi mai sexy

Pentru a fi la modă în 2013, orientaţi-vă spre lenjeria modelatoare ("shapewear"): la 60 de ani de la dispariţia lor, articolele din această gamă revin în raioanele de lenjerie feminină, tot pentru a le ajuta pe femei să aibă o siluetă frumoasă, dar cu versiuni mai confortabile şi mai sexy.

Urmărește
440 afișări
Imaginea articolului Din nou la modă: La 60 de ani de la dispariţia lor, în versiuni mai confortabile şi mai sexy

Din nou la modă: La 60 de ani de la dispariţia lor, în versiuni mai confortabile şi mai sexy

"Shapewear-ul este ca un fond de ten pentru corp. Or, atunci când ieşiţi în oraş, vă machiaţi, nu?", afirmă Edy Figini, director de marketing al companiei Lycra, adeseori asociată cu lenjeria, informează AFP.

Lenjeria modelatoare "va deveni ceva indispensabil în multe garderobe, la fel ca lenjeria invizibilă", spune Géraldine Mazin, o cumpărătoare de la Galeriile Lafayette din Paris.

Acest mare magazin parizian a deschis de curând un raion de lenjerie intimă în care slipul cu talie înaltă, body-urile, pantalonii scurţi, furourile - toate modelatoare - sunt omniprezente. Obiectivul este acesta: aplatizarea stomacului, subţierea coapselor, a şoldurilor şi întărirea feselor.

Reapărută pe piaţă în urmă cu aproximativ trei ani, această lenjerie este vândută acum de multe mărci, indiferent dacă sunt de lux sau pentru publicul larg, cu preţuri care variază între câteva sute de euro şi 20 de euro.

"Vrem din nou să ne modelăm rotunjimile. Această lenjerie ne oferă o siluetă mai drăguţă, iar acest lucru are succes", explică Stella Cadante, creatoare de modă şi director artistic pentru mai multe mărci de lenjerie.

"Este cu adevărat o tendinţă de fond şi care va dura", consideră ea. "Chiar dacă nu este cazul pentru podiumul de prezentare, în viaţa reală, tendinţa se adresează femeilor cu o sexualitate pronunţată, care îşi asumă acest lucru şi care vor să îşi pună mai bine corpul în valoare", a adăugat Stella Cadente.

Însă clientele, de toate vârstele, nu sunt doar femei cu forme. "Acum doi ani, când lenjeria modelatoare începuse să apară din nou, nu am comandat mărimile 36 şi 38, dar apoi ne-am dat seama că primeam multe cereri, la fel ca pentru mărimile 42 şi 44", spune Géraldine Mazin.

Femeile poartă mai des astfel de articole vestimentare, spune Edy Figini. "În urmă cu câţiva ani, clientele cumpărau această lenjerie pentru o ocazie specială, fără a fi satisfăcute de produs. De când aceste produse au devenit confortabile, situaţia s-a schimbat".

"Trebuie să aibă o elasticitate adevărată, pentru a oferi efectul unui al doilea rând de piele. Cele netede sunt foarte confortabile", spune Géraldine Mazin. "Când despre cele modelatoare, care vă fac să pierdeţi centimetri în talie, odată ce intraţi în ele, totul e ok", mai spune Figini.

Au şi bărbaţii un rol în această poveste? "Femeia anului 2013 cumpără lenjerie pentru ea însăşi", spune Géraldine Mazin.

Totuşi, lenjeria modelatoare încearcă să feminizeze. "S-a sfârşit cu dimensiunea ortopedică!", spune Géraldine Mazin. Departe de chiloţii lui Bridget Jones, anumite modele sunt din satin, cu dantelă, şi în tonuri rafinate. "Un slip înalt negru cu un sutien negru din dantelă poate fi foarte sexy", confirmă o cumpărătoare de la Galeriile Lafayette.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici