Google le urează internauţilor "Happy Valentine's Day! ", printr-un logo special - GALERIE FOTO

Motorul de căutare online Google sărbătoreşte Valentine's Day, duminică, printr-un logo interactiv, în care trei tipuri de "cupluri", reprezentate sub forma unor animaţii, îşi declară dragostea.

Urmărește
515 afișări
Imaginea articolului Google le urează internauţilor "Happy Valentine's Day! ", printr-un logo special - GALERIE FOTO

Google le urează internauţilor "Happy Valentine's Day! ", printr-un logo special - GALERIE FOTO

Noul logo interactiv al Google este realizat sub forma unor animaţii. Astfel, cea de-a doua literă "o" din numele motorului de căutare este înlocuită cu nişte îndrăgostiţi - spre exemplu imaginaţi sub forma unei cafetiere şi a unui ceainic, a căror temperatură creşte în momentul în care unul dintre vase îi oferă celuilalt o floare roşie.

Animaţiile pot fi distribuite atât pe reţelele de socializare Google+, Facebook şi Twitter, cât şi prin e-mail, prin intermediul unui buton special, alături de mesajul "Happy Valentine's Day! #GoogleDoodle".

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Valentine's Day, sărbătoarea occidentală a iubirii împrumutată şi de români, reprezintă o ocazie cu care îndrăgostiţii îşi fac cadouri şi petrec clipe romantice, însă povestea acestei zile a iubirii datează din vremuri îndepărate, căpătând importanţă odată cu trecerea timpului.

Prima atestare a zilei de 14 februarie a fost în anul 498, când trei sfinţi au fost numiţi de papa Gelasius I, data celebrării acestora fiind această zi.

Însă sărbătoarea rămâne asociată cu numele Sfântului Valentin din Roma, care a fost trimis la închisoare pentru că oficia în secret căsătorii pentru soldaţii cărora le era interzis acest lucru. În timp ce se afla în închisoare, el ar fi vindecat-o pe fiica gardianului său, Asterius. Se pare că, înainte de execuţie, i-ar fi trimis acesteia o scrisoare pe care a semnat-o cu "al tău Valentin".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici