- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (31.01.2015, 15:43)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanţ de magazine fast-food
Grupul McDonald's a anunţat că va accepta îmbrăţişările şi alte forme de exprimare a afecţiunii drept mijloc de plată pentru produsele cumpărate din magazinele sale din Statele Unite ale Americii.
Urmărește
377 afișări
Îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanţ de magazine fast-food (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Ca parte a unei oferte promoţionale din 2 februarie şi până de Sfântul Valentin, grupul McDonald's va accepta diverse forme de exprimare a afecţiunii ca mijloc de plată, informează huffingtonpost.com. Câştigătorii vor fi selectaţi la întâmplare, în anumite momente şi în anumite magazine ale grupului care vor fi anunţate din timp. De asemenea, fiecare câştigător va fi instruit de un angajat al companiei McDonald's care îi va arăta acestuia felul în care trebuie să interpreteze "o exprimare întâmplătoare a iubirii".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Va deveni armata obligatorie în România? Răspunsul ministrului Angel Tîlvăr
-
Surse Reuters: OMV a bătut palma şi va furniza gaz românesc Germaniei
-
Trump nu renunţă: Republicanul nu exclude acţiuni militare şi economice în privinţa Canalului Panama şi a Groenlandei
Grupul american va lansa campania "Pay with Lovin'" ("Plătiţi cu iubire") printr-o reclamă ce va fi difuzată duminică seară la gala Super Bowl.
Reclama, care a fost deja difuzată vineri pe site-ul YouTube, prezintă mai mulţi casieri din magazinele McDonald's luându-i prin surprindere pe diverşi clienţi, în momentul în care, în loc să anunţe suma pe care acele persoane trebuiau să o achite, le-au cerut să efectueze un număr de dans, să îşi îmbrăţişeze însoţitorii sau să telefoneze mamelor lor pentru a le spune că le iubesc.
Terri Hickey, purtătoare de cuvânt a companiei McDonald's, spune că grupul american se aşteaptă ca aproximativ 1 milion de clienţi să beneficieze de această ofertă insolită. Fiecare restaurant din grup va atribui 100 de astfel de oferte, iar 55 dintre acestea vor fi atribuite în primele două zile ale campaniei.
Oferta promoţională are loc într-o perioadă destul de agitată pentru McDonald's, al cărui director executiv a părăsit brusc grupul în această săptămână, din cauza vânzărilor slabe ale companiei.
Reclamele difuzate în timpul galei Super Bowl, care costă 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde, pot reprezenta instrumente extrem de puternice pentru a impulsiona vânzările. Un studiu dat publicităţii în luna ianuarie, realizat de mai mulţi cercetători de la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii şi de la Universitatea Humboldt din Berlin, a evidenţiat faptul că rata de rentabilitate a investiţiei făcute de companiile de publicitate poate ajunge în această perioadă până la 258 %.
Citește pe alephnews.ro: Meta a decis să elimine utilizarea „fact-checking-ului” independent pe Facebook și Instagram. Ce influență are această decizie asupra social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Meteorologii Accuweather au modificat prognoza: Pe ce dată vin ninsorile în București, în ianuarie 2025
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe