Îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanţ de magazine fast-food

Grupul McDonald's a anunţat că va accepta îmbrăţişările şi alte forme de exprimare a afecţiunii drept mijloc de plată pentru produsele cumpărate din magazinele sale din Statele Unite ale Americii.

Urmărește
377 afișări
Imaginea articolului Îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanţ de magazine fast-food

Îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată, într-un cunoscut lanţ de magazine fast-food (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Ca parte a unei oferte promoţionale din 2 februarie şi până de Sfântul Valentin, grupul McDonald's va accepta diverse forme de exprimare a afecţiunii ca mijloc de plată, informează huffingtonpost.com. Câştigătorii vor fi selectaţi la întâmplare, în anumite momente şi în anumite magazine ale grupului care vor fi anunţate din timp. De asemenea, fiecare câştigător va fi instruit de un angajat al companiei McDonald's care îi va arăta acestuia felul în care trebuie să interpreteze "o exprimare întâmplătoare a iubirii".

Grupul american va lansa campania "Pay with Lovin'" ("Plătiţi cu iubire") printr-o reclamă ce va fi difuzată duminică seară la gala Super Bowl.

Reclama, care a fost deja difuzată vineri pe site-ul YouTube, prezintă mai mulţi casieri din magazinele McDonald's luându-i prin surprindere pe diverşi clienţi, în momentul în care, în loc să anunţe suma pe care acele persoane trebuiau să o achite, le-au cerut să efectueze un număr de dans, să îşi îmbrăţişeze însoţitorii sau să telefoneze mamelor lor pentru a le spune că le iubesc.

Terri Hickey, purtătoare de cuvânt a companiei McDonald's, spune că grupul american se aşteaptă ca aproximativ 1 milion de clienţi să beneficieze de această ofertă insolită. Fiecare restaurant din grup va atribui 100 de astfel de oferte, iar 55 dintre acestea vor fi atribuite în primele două zile ale campaniei.

Oferta promoţională are loc într-o perioadă destul de agitată pentru McDonald's, al cărui director executiv a părăsit brusc grupul în această săptămână, din cauza vânzărilor slabe ale companiei.

Reclamele difuzate în timpul galei Super Bowl, care costă 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde, pot reprezenta instrumente extrem de puternice pentru a impulsiona vânzările. Un studiu dat publicităţii în luna ianuarie, realizat de mai mulţi cercetători de la Universitatea Stanford din Statele Unite ale Americii şi de la Universitatea Humboldt din Berlin, a evidenţiat faptul că rata de rentabilitate a investiţiei făcute de companiile de publicitate poate ajunge în această perioadă până la 258 %.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici