Istoria internetului: Cum arătau Google, Facebook sau Twitter la lansare şi cum s-au schimbat de-a lungul timpului - FOTO

Unele dintre cele mai cunoscute site-uri din lume, ca Facebook, Google sau Amazon, şi-au schimbat radical aspectul de-a lungul timpului.

Urmărește
4628 afișări
Imaginea articolului Istoria internetului: Cum arătau Google, Facebook sau Twitter la lansare şi cum s-au schimbat de-a lungul timpului - FOTO

Istoria internetului: Cum arătau Google, Facebook sau Twitter la lansare şi cum s-au schimbat de-a lungul timpului

În 1998, sigla Google era urmată de un semn de exclamare, iar site-ul oferea doar opţiunea de căutare a termenilor. Google indexa 25 de milioane de pagini, în timp ce în prezent indexează 25 de miliarde, scrie dailymail.co.uk.

Amazon, care în prezent vinde milioane de produse, printre care jucării, electronice şi ceasuri, se lăuda în 1994 că este "cea mai mare librărie din lume", oferind peste un milion de titluri. Chiar şi la acea vreme, site-ul invita utilizatorii să îşi spună părerea şi să facă recomandări.

Facebook, care a fost lansat în 1994 la Universitatea Harvard, nu a făcut schimbări majore la aspect, păstrând culorile alb şi albastru.

Pagina Twitter avea, în 2005, un fundal alb şi siglă verde, complet diferite de aspectul din prezent, cu albastru şi emblema cu pasăre. La lansare, numele site-ului era scris "Twttr", iar motto-ul paginii era "Dacă ai un telefon mobil şi poţi scrie mesaje, nu te vei mai plictisi niciodată".

Russell Beale, profesor de interacţiune între om şi computer la Universitatea din Birmingham, susţine că schimbările pe care le-au făcut site-urile de-a lungul timpului au remediat problemele pe care le aveau la lansare.

"Amazon este exemplul clar al site-urilor de la început: text albastru subliniat, fără grafică sofisticată", spune profesorul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici