Marc Jacobs, noul director de creaţie al brandului Diet Coke

Designerul Marc Jacobs s-a asociat cu brandul Diet Coke, devenind directorul de creaţie al acestuia pentru anul 2013.

Urmărește
173 afișări
Imaginea articolului Marc Jacobs, noul director de creaţie al brandului Diet Coke

Marc Jacobs (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Acest parteneriat celebrează cea de-a 30-a aniversare a brandului Diet Coke şi reprezintă în acelaşi timp un element important al campaniei "Sparkling Together For 30 Years", informează femalefirst.co.uk.

Marc Jacobs va asigura designul pentru o ediţie limitată de sticle şi cutii Diet Coke.

Inspirat de trei decenii, designul acestor cutii şi sticle de Diet Coke vorbeşte despre emanciparea femeii în anii '80, '90 şi 2000.

Pentru a celebra această colaborare, Diet Coke a lansat şi un scurtmetraj amuzant cu celebrul designer, intitulat "Marc Jacobs Photo Booth Break". În acest scurtmetraj, Marc Jacobs pozează fără cămaşă şi aduce un omagiu, personal şi plin de umor, celebrelor reclame din campania "Hunk" lansată de Diet Coke în anii 1990.

Marc Jacobs, născut pe 9 aprilie 1963, este un renumit designer american, patronul brandului care îi poartă numele. Marc Jacobs este, totodată, actualul director de creaţie al mărcii franceze Louis Vuitton.

Marc Jacobs a câştigat de-a lungul timpului admiraţia tuturor editorilor de modă din întreaga lume. El şi-a pus semnătura nu numai pe colecţii vestimentare, ci şi pe colecţii de accesorii, parfumuri. De asemenea, el a creat o linie de accesorii pentru câini numită Bark Jacobs.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici