Naşterea bebeluşului regal: The Sun şi-a schimbat logoul. Cum au marcat ziarele britanice naşterea fiului prinţului William

Tabloidul The Sun şi-a schimbat logoul în "The Son", pentru a marca naşterea bebeluşului regal britanic, primul copil al prinţului William şi al soţiei sale, Catherine, potrivit ediţiei online a acestei publicaţii.

Urmărește
1463 afișări
Imaginea articolului Naşterea bebeluşului regal: The Sun şi-a schimbat logoul. Cum au marcat ziarele britanice naşterea fiului prinţului William

Naşterea bebeluşului regal: The Sun şi-a schimbat logoul. Cum au marcat ziarele britanice naşterea fiului prinţului William

Ducesa de Cambridge a născut luni un băieţel, la maternitatea spitalului St. Mary din Londra. Bebeluşul, care a venit pe lume la ora locală 16.24 (18.24, ora României), a avut la naştere greutatea de 3,7 kilograme şi ocupă poziţia a treia în ordinea de succesiune la tronul Marii Britanii.

Vestea despre naşterea bebeluşului a fost întâmpinată cu multă bucurie de miile de britanici ieşiţi pe străzile din Londra, dar şi de presa din Marea Britanie, care a salutat acest moment istoric pentru familia regală.

De altfel, evenimentul a fost relatat pe prima pagină a tututor ziarelor britanice, atât în tabloide, cât şi în publicaţiile quality, potrivit unei analize a guardian.co.uk.

Tabloidul The Sun a optat pentru schimbarea amuzantă a logoului său tradiţional, modificându-şi numele în "The Son" ("Fiul"). Acest logo inedit, apărut şi în ediţia tipărită, poate fi văzut pe site-ul tabloidului, deasupra unei fotografii care prezintă anunţul oficial referitor la naşterea bebeluşului regal, plasat pe un panou în faţa Palatul Buckingham din Londra.

Alte trei ziare britanice - Daily Telegraph, Daily Express şi Daily Star - au ales exact acelaşi titlu - "It's a boy!" ("E băiat!") -, publicat deasupra unei fotografii cu ducesa de Cambridge.

Ziarul gratuit Metro, care a publicat şi el o fotografie cu Kate, a optat pentru un titlu sub forma unui joc de cuvinte ("Oh boy!") şi a alocat acestui subiect şase pagini. În schimb, tabloidul Daily Mail a alocat primele sale 18 pagini acestui subiect. Pe prima pagină Daily Mail a publicat o fotografie a prinţului Charles şi a ales titlul "Oh boy! One's a grandpa" (Oh, Doamne! Cineva a devenit bunic").

Daily Mirror a publicat pe prima sa pagină o fotografie a cuplului princiar şi a ales titlul "Our little prince" ("Prinţul nostru cel mic"). Subiectul este relatat în nu mai puţin de 11 pagini în această publicaţie.

The Times, care publică dosare ample pe teme de maximă importanţă, a optat pentru un titlu sonor: "A prince is born" ("S-a născut un prinţ"). Aceeaşi publicaţie dezbate subiectul în nouă pagini, plus un "supliment special" şi un "buletin special cu arborele genealogic al familiei regale".

Titlul ales de The Guardian, "A birth, a boy, a prince, a king" ("O naştere, un băiat, un prinţ, un rege") este mai degrabă unul liric. Subiectul este relatat în patru pagini, de două ori mai multe decât cele care pot fi găsite în The Independent, o publicaţie cu simpatii republicane.

The Financial Times, o publicaţie care consideră că afacerile fac lumea să se învârtă şi favorizează meritocraţia în defavoarea aristocraţiei, a fost cel mai reţinut dintre publicaţiile naţionale britanice. A publicat pe prima sa pagină fotografia cu anunţul naşterii bebeluşului regal, expus pe panoul din faţa Palatului Buckingham, şi doar o ştire foarte scurtă, în pagina a doua, şi un scurt articol cu titlul "Time to get used to «God Save the King» again" ("A venit timpul să ne obişnuim din nou cu cântecul «God Save the King»").

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici