Organizatorul show-ului Robbie Williams dă vina pe o firmă de catering pentru problemele de la concert

D&D East Entertainment, organizatorul show-ului susţinut de Robbie Williams în Bucureşti, explică problemele de organizare apărute în timpul evenimentului - cozi mari formate la punctele de vânzare de băutură şi mâncare - şi dă vina pe o firmă de catering care s-a retras înainte de concert.

Urmărește
5918 afișări
Imaginea articolului Organizatorul show-ului Robbie Williams dă vina pe o firmă de catering pentru problemele de la concert

Organizatorul show-ului Robbie Williams dă vina pe o firmă de catering pentru problemele de la concert (Imagine:Octav Ganea/Mediafax Foto)

"Vom începe prin a mulţumi tuturor persoanelor care au participat la unul dintre cele mai excepţionale concerte din România", se arată în începutul scrisorii deschise adresate spectatorilor, publicată pe pagina de Facebook a organizatorilor evenimentului, D&D East Entertainment.

În ceea ce priveşte show-ul, organizatorii au precizat că au dorit să acorde cât mai multor persoane oportunitatea de a îl vedea şi a-l asculta live pe Robbie Williams şi să le ofere o experienţă de neuitat, însă, cu trei zile înainte de concert, s-au confruntat cu o problemă.

"Cu 3 zile înaintea acestui eveniment, ne-am aflat într-o situaţie fără precedent pentru noi: firma de public catering care organiza vânzarea la eveniment ne-a informat, printr-un email, că doreşte să se retragă din contractul agreat şi semnat! Starea de alertă provocată de neprofesionalismul şi iresponsabilitatea acestor oameni faţă de cei 64.000 de participanţi la eveniment a afectat într-o extrem de mare măsură buna organizare a acestuia, încât se punea problema anulării concertului. Trebuia, urgent, să găsim o soluţie de înlocuire a vendor-ului", anunţă organizatorii.

Contactaţi de agenţia MEDIAFAX, organizatorii nu au precizat care este numele acestei firme de public catering.

Pe de altă parte, D&D a precizat că a apelat la o altă firmă de catering, de la Fire, ai cărei reprezentanţi au răspunsul apelului şi "au făcut tot posibilul" să sprijine şi să susţină vânzarea şi aprovizionarea publicului la eveniment "cu personalul şi logistica existente pe piaţă în acel moment, punându-şi în joc reputaţia".

"Prin această scrisoare, dorim să vă mulţumim pentru înţelegere şi vom depune toate diligenţele ca firma care a fost partenerul nostru iniţial de public catering să-şi înceteze activitatea şi să nu mai aibă posibilitatea de a pune nici un organizator în aceeaşi situaţie ca a noastră. De asemenea, dorim să le mulţumim celor de la Fire - public catering, pentru tot efortul depus, astfel încât să ajungă către public necesarul de băutură şi mâncare".

Totodată, organizatorii anunţă că banii rămaşi pe cardurile folosite de participanţii la eveniment pentru achiziţionarea de mâncare şi băuturi vor putea fi rambursaţi din trei sucursale din Bucureşti ale Băncii Transilvania (sucursala Alba Iulia, sucursala Militari, sucursala Obor), precum şi la agenţia Matei Corvin din Cluj-Napoca.

În cele patru agenţii, rambursarea sumelor rămase pe card se va realiza imediat, printr-o operaţiune care durează câteva secunde, anunţă organizatorii.

De asemenea, pentru posesorii de carduri care nu au posibilitatea de a ajunge în cele patru agenţii, rambursarea poate avea loc şi în orice unitate Banca Transilvania din ţară, prin predarea cardului, împreună cu unele date personale care să permită efectuarea viramentului (nume şi număr de cont).

Anterior publicării scrisorii deschise, organizatorii şi-au prezentat scuze spectatorilor care au întâmpinat probleme la concertul susţinut de Robbie Williams la Bucureşti.

"Din păcate, atât înainte, cât şi în timpul concertului, organizatorii s-au confruntat cu o serie de probleme care au creat un disconfort spectatorilor, ocazie cu care ne cerem scuze celor care au avut de înfruntat cozile de la baruri", se arată pe pagina de Facebook a D&D East Entertainment.

Şi companiile Coca-Cola şi Ursus, care s-au numărat printre furnizorii concertului pe care Robbie Williams l-a susţinut, vineri, în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, le-au cerut scuze spectatorilor care au întâmpinat dificultăţi în momentele în care au încercat să achiziţioneze apă şi alte băuturi.

"Coca-Cola a fost unul dintre furnizorii concertului Robbie Williams din 17 iulie 2015, dorind să fie alături de fani la acest eveniment unic. Ne pare rău pentru dificultăţile întâmpinate de participanţii la concert, atunci când au încercat să achiziţioneze apă sau orice alt produs, pentru a se hidrata. Coca-Cola a respectat condiţiile impuse de organizatorii evenimentului, atât în ceea ce priveşte numărul de puncte de servire, cât şi amplasarea acestora sau modalităţile de plată puse la dispoziţia spectatorilor. Vremea caniculară, numărul mare de participanţi şi aspecte care au ţinut de organizarea evenimentului au generat această situaţie neplăcută. Ne dorim ca asemenea momente să nu se mai repete şi vom căuta soluţii pentru viitor", se arată în comunicatul remis MEDIAFAX de Coca-Cola.

Pe de altă parte, Ursus, în calitate de sponsor şi furnizor de bere al evenimentului, a cerut scuze celor care nu au reuşit să achiziţioneze băuturi şi au petrecut foarte mult timp aşteptând la coadă şi transmite că le oferă celor nemulţumiţi un cadou.

"Reprezentanţii Ursus au făcut tot posibilul pentru a asigura o bună desfăşurare a activităţii în limitele impuse de organizator. Numărul şi amplasarea punctelor de servire, cât şi modalitatea de plată au fost stabilite de către organizatorul evenimentului, nu de brandul Ursus. Cu toate eforturile noastre, este clar însă că o mare parte din cei prezenţi la concert au avut parte de o experienţă neplăcută legată de brandul Ursus. Din acest motiv, am decis să le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemulţumiţi de experienţa de organizare a concertului un bax de Ursus Premium cadou (6 doze de 0,5L)", se arată pe pagina de Facebook a Ursus.

Potrivit companiei Ursus, "cu ajutorul sugestiilor şi sesizărilor primite", îşi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente, pentru a evita neplăcerile clienţilor în viitor.

Pentru a afla cum pot intra în posesia cadoului oferit de Ursus, cei interesaţi pot consulta pagina de Facebook a brandului.

Robbie Williams a susţinut, vineri, primul său concert în România şi, încă de la debutul show-ului - care a fost unul energic şi plin de momente de neuitat -, s-a arătat surprins de numărul mare de spectatori prezenţi, mărturisind că nu se aştepta să fie atât de cunoscut în ţara noastră.

La concertul susţinut de Robbie Williams în Piaţa Constituţiei din Bucureşti - care a făcut parte din turneul internaţional "Let Me Entertain You", ce se desfăşoară în peste 10 ţări - au participat peste 60.000 de spectatori.

După show, numeroşi spectatori au scris pe reţelele de socializare că nu au reuşit să-şi achiziţioneze băuturi alcoolice şi răcoritoare din cauza cozilor mari care se formaseră la punctele de vânzare amenajate în spaţiul în care a avut loc concertul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici