Primul Centru de Frumuseţe Farmec din ţară, deschis la Cluj, după o investiţie de 360.000 de euro

Producătorul de cosmetice Farmec a deschis, vineri, la Cluj-Napoca, primul Centru de Frumuseţe din ţară, în urma unei investiţii de 360.000 de euro, unde clientele vor beneficia gratuit de şedinţe de dermoanaliză şi consultanţă de specialitate pentru a afla care sunt produsele potrivite pentru ele.

Urmărește
532 afișări
Imaginea articolului Primul Centru de Frumuseţe Farmec din ţară, deschis la Cluj, după o investiţie de 360.000 de euro

Primul Centru de Frumuseţe Farmec din ţară, deschis la Cluj, după o investiţie de 360.000 de euro (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

Potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Farmec, noul centru de frumuseţe, deschis în apropierea fabricii din Cluj-Napoca, se întinde pe o suprafaţă de 225 de metri pătraţi.

"Farmec a deschis, vineri, un nou concept de magazin al companiei, care face parte dintr-un proiect mai amplu, şi anume Centrul de Frumuseţe Farmec. Rezultat al unei investiţii de peste 360.000 euro, Centrul de Frumuseţe cuprinde, pe lângă zona comercială, un spaţiu de dialog direct cu consumatorii. Centrul de Frumuseţe Farmec, situat în apropierea fabricii, are o suprafaţă totală de 225 metri pătraţi, dintre care 118 metri pătraţi sunt destinaţi prezentării şi comercializării efective a produselor, iar restul au fost special amenajaţi ca spaţiu pentru întâlnirile consumatoarelor cu specialiştii Farmec. Astfel, vizitatoarele centrului se vor putea bucura de cele mai noi lansări de produse şi vor avea parte de reduceri şi promoţii speciale. De asemenea, vor beneficia gratuit de şedinţe de dermoanaliză şi consultanţă de specialitate pentru a afla care sunt cele mai potrivite produse pentru tenul lor", se arată în comunicat.

Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, arată în comunicat că deschiderea Centrului de Frumuseţe este un eveniment special la care s-a lucrat timp de patru luni, compania fiind "un brand simbol pentru Cluj-Napoca".

Acesta a menţionat că planurile Farmec includ deschiderea unor centre de frumuseţe similare şi în alte oraşe din ţară.

Farmec a deschis primul magazin propriu la Cluj-Napoca in anul 1975.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.

Produsele Farmec sunt exportate pe pieţe din Japonia, Canada, Irak, Kuwait, Iordania şi ţări din Europa, precum Ungaria, Republica Moldova, Polonia sau Grecia.

Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 şi Certificatul de Bună Practică de Fabricaţie, conform cu cerinţele standardului ISO 22716:2007.

Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici