- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (12.05.2016, 06:11)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reacţia la Reacţiile introduse de Facebook nu este cea aşteptată. Cum se comportă în realitate utilizatorii
Potrivit unui nou studiu realizat de firma Quintly, noile reacţii nu sunt foarte populare printre utilizatorii de Facebook, iar majoritatea continuă să folosească butonul Like pentru a-şi arăta aprecierea faţă de un anumit tip de conţinut
Urmărește
427 afișări
Reacţia la Reacţiile introduse de Facebook nu este cea aşteptată. Cum se comportă în realitate utilizatorii (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/ Hepta)
Introduse la începutul acestui an, noile Reacţii Facebook le oferă utilizatorilor mai multe modalităţi prin care îşi exprima atitudinea faţă de o postare, prin noi etichete pentru: dragoste, râs, uimire, tristeţe sau mânie, scrie Go4it.
Firma a analizat 130.000 de postări şi a descoperit că 97% din interacţiunile generate de acestea sunt Like-uri, comentarii şi Share-uri, potrivit Go4it.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 14:16
-
ieri, 19:26
-
ieri, 17:56
• Arabia Saudită a avertizat Germania cu privire la bărbatul reţinut pentru atacul de la Magdeburg
-
ieri, 21:29
-
ieri, 11:36
-
ieri, 15:03
• Parchetul de pe lângă ÎCCJ s-a sesizat din oficiu în urma scandalului din Parlament
-
ieri, 19:05
• Franţa conectează un nou reactor nuclear la sistemul energetic al ţării după 25 de ani
-
ieri, 14:07
-
ieri, 22:59
• Avertizare: Carosabil umed pe drumurile din mai multe judeţe, risc de formare a poleiului
-
ieri, 13:25
-
-
ieri, 13:57
• MAE anunţă că nu există români pe lista victimelor atacului de la Magdeburg
-
ieri, 08:58
-
ieri, 08:35
• Există o rază de speranţă şi pentru 2025. Cum arată prognoza econmică pentru anul care vine
-
ieri, 15:24
• Primăria Sectorului 1 anunţă că Piaţa Matache, afectată de un incendiu, rămâne deschisă
O explicaţie pentru faptul că noile caracteristici ale butonului Like nu sunt prea folosite ar fi faptul că majoritatea utilizatorilor accesează Facebook de pe dispozitive mobile, iar pentru a folosi noile reacţii trebuie să ţină apăsat degetul pe ecran, iar apoi să selecteze eticheta dorită. În schimb, pentru a da Like nu trebuie decât să dea clic pe butonul dedicat.
Cercetarea celor de la Quintly a arătat că tipul de conţinut video generează cu 40% mai multe reacţii decât cel care include imagini.
Citeşte continuarea articolului în Go4it
Citeşte şi: O tânără a călătorit 6.400 de km pentru a-l privi în ochi pe cel care a transformat-o în sclava lui
Citeşte şi: Un copil de 10 ani a primit 10.000 de dolari de la Facebook, pentru semnalarea unei vulnerabilităţi a reţelei Instagram
Citeşte şi: Facebook ştie totul despre tine şi partenerul tău de viaţă. Link-ul secret prin care poţi vedea ISTORICUL relaţiei
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe