Şase din zece oameni publică ştiri pe Facebook fără să le citească, iar majoritatea comentează după ce le citesc doar titlul

Social media este acum mai populară ca sursă de ştiri, pentru tineri, decât televiziunea. În ciuda acestui lucru, un studiu recent a arătat că şase din 10 oameni publică ştiri pe Facebook şi Twitter fără să le citească. Iar acest tip de conţinut, publicat aproape inconştient, are efecte asupra opiniilor politice şi culturale ale oamenilor.

Urmărește
3942 afișări
Imaginea articolului Şase din zece oameni publică ştiri pe Facebook fără să le citească, iar majoritatea comentează după ce le citesc doar titlul

Şase din 10 oameni publică ştiri pe Facebook fără să le citească (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/ AFP)

Cercetarea a fost realizată de o echipă de la Columbia University şi French National Institute, care a analizatmilioane de ştiri partajate pe Twitter şi Facebook. Cercetătorii au aflat că pe 59% dintre link-urile publicate nu s-a dat clic nici măcar o dată, scrie Go4it.
 
„Oamenii sunt mai dispuşi să partajeze un articol decât să îl citească”, a declarat Arnaud Legout, co-autor al studiului.
 
Un alt studiu recent a arătat că majoritatea oamenilor (70%) comentează la articolele publicate pe Facebook după ce le citesc doar titlul.
 
Citeşte continuarea articolului în Go4it.
 

 

TITLURILE ZILEI

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici