Un cleric saudit interzice selfie-urile cu filtre deoarece „distorsionează creaţia lui Dumnezeu”

Nasser al-Omar, un cleric influent din Arabia Saudită, a interzis folosirea de filtre pentru selfie-uri, deoarece le consideră „păcătoase”, scrie Go4it.

Urmărește
1246 afișări
Imaginea articolului Un cleric saudit interzice selfie-urile cu filtre deoarece „distorsionează creaţia lui Dumnezeu”

Un cleric saudit interzice selfie-urile cu filtre deoarece „distorsionează creaţia lui Dumnezeu” (Imagine AFP / Mediafax Foto)

Nasser al-Omar, care are mai mult de un milion de urmăritori pe Twitter, a făcut apel pe reţeaua de microblogging la credincioşi să nu mai folosească filtre în selfie-urile făcute prin intermediul unor aplicaţii, notează Go4it.

Deşi nu le numeşte, cel mai probabil se referă la aplicaţii precum Snapchat sau MSQRD.

„Evitaţi să distorsionaţi faţa umană şi creaţia lui Dumnezeu doar pentru a face oamenii să râdă”, a scris al-Omar.

Unii internauţi din lumea arabă l-au ironizat imediat pe Nasser al-Omar. Un utilizator de Twitter a publicat o imagine în care a aplicat un filtru peste faţa clericului.

S-ar putea ca porunca lui al-Omar să fie greu de respectat, deoarece în Arabia Saudită se înregistrează cel mai mare procent de utilizatori de Snapchat cu vârste cuprinse între 16 şi 20 de ani din Orientul Mijlociu. Totuşi, în statul arab deciziile clericilor importanţi trebuie respectate, deoarece acolo funcţionează o poliţie religioasă.

Recent, apelurile video şi de voce prin intermediul Facebook Messenger au fost blocate în statul arab.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici