Un nou TREND în materie de cafea ia cu asalt platforma Instagram. Hipsterii nu se mai satură de fotografiat şi de hashtag-ul #espressotonic

Dependenţii de cafea au reuşit să creeze diverse combinaţii ingenioase de-a lungul anilor - cafeaua meringue, cafeaua cu unt şi chiar o variaţie de cafea cu ciuperci - dar iată, totuşi, că printre acestea şi-a găsit locul un nou trend: espressotonic.

Urmărește
3743 afișări
Imaginea articolului Un nou TREND în materie de cafea ia cu asalt platforma Instagram. Hipsterii nu se mai satură de fotografiat şi de hashtag-ul #espressotonic

Un nou trend în materie de cafea ia cu asalt platforma Instagram. Hipsterii nu se mai satură de fotografiat şi de hashtag-ul #coffee (Imagine: Facebook)

Încercând să-şi resusciteze dependenţa de cofeină, radicalii au decis să adauge apă tonică în ecuaţie, scrie The Independent.

Iată noua creaţie: espresso tonic.

Deşi ciudăţică, combinaţia poate fi deja găsită în meniurile cafenelelor din Tokyo, Melbourne, Sockholm sau Berlin, în timp ce hashtag-ul #espressotonic se găseşte pe aproape fiecare cont de Instagram.

 

Time for espresso-tonic . . . #eisliebe #diewocheaufinstagram #thekitchn #foodphoto #beautifulcuisines #foodstyling #inmykitchen #feedfeed #f52grams #vscofood #huffposttaste #foodstagram #onthetable #foodies #inmykitchen #eattheworld #storyofmytable #icecoffee #instafood #coffee #espresso #espressotonic #butfirstcoffee #sundayfunday #hamburg #welovehh

A post shared by Friederike (@me_and_icecream) on

Este o combinaţie care pare cam neferictă, din cauza gustului amar al celor două băuturi, dar entuziaştii nu se lasă. Potrivit lor, e cea mai cool chestie de băut acum.

Unii hipsteri merg atât de departe încât îşi creează propriile versiuni ale băuturii adăugând în ceaşcă diverse condimente precum mentă, rozmarin, coajă de portocală sau cireşe.

 

Celebrating this first day of spring with my favorite @westoakcoffee spring tonic! ☀️🌿🌼

A post shared by Amanda Potter (@ajleaps) on

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici