Vânzările de ciocolată, cosmetice, vin şi flori cresc şi de 16 ori în perioada Sf Valentin - 8 Martie

Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri şi flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie şi 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor.

Urmărește
267 afișări
Imaginea articolului Vânzările de ciocolată, cosmetice, vin şi flori cresc şi de 16 ori în perioada Sf Valentin - 8 Martie

Vânzările de ciocolată, cosmetice, vin şi flori cresc şi de 16 ori în perioada Sf Valentin - 8 Martie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creştere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat directorul de marketing al Carrefour România, Andreea Mihai.

La rândul său, Marius Dosinescu, directorul executiv şi fondatorul floridelux.ro, spune că vânzările de flori cresc în perioada acestor sărbători de până la 10 ori.

"Vânzările de flori cresc de până la 10 ori, iar de Crăciun chiar şi mai mult, depinde de strategia fiecărui comerciant în parte", a arătat Dosinescu.

Carrefour operează în România patru formate de magazine, cu un total de 163 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 59 magazine de proximitate Express şi un magazin online. Retailerul a avut în 2012 vânzări totale de 986 milioane euro, fără TVA, în creştere cu 3% faţă de 2011, şi un profit de 23 milioane euro.

Reţeaua florăriilor FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, plănuieşte ca până la finalul anului 2015 să deschidă 50 de francize, inclusiv în afara ţării. Anul trecut, compania a deschis o franciză la Braşov, iar în acest an urmează una la Cluj-Napoca. Pentru 2013, florăriile estimau afaceri de 750.000 euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici