- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Băsescu spune că logo-ul de promovare a turismului ar trebui să fie îmbunătăţit
Preşedintele Traian Băsescu a transmis, luni, la reuniunea Consiliului de Brand, că logo-ul de promovare a turismului ar trebui să fie îmbunătăţit, mesajul fiind adus de purtătorul de cuvânt al Preşedinţiei, Valeriu Turcan, notează ziarul "Gândul" în ediţia de marţi.
Băsescu spune că logo-ul de promovare a turismului ar trebui să fie îmbunătăţit (Imagine. Stefan Micsik/Mediafax Foto)
"Preşedintelui Traian Băsescu nu-i place logoul de promovare a turismului şi spune că acesta ar trebui să fie îmbunătăţit. Mesajul preşedintelui a fost transmis de purtătorul de cuvânt al Administraţiei Prezidenţiale, Valeriu Turcan, Consiliului de Brand reunit ieri (luni - n.r.) să discute despre similitudinile dintre frunza care apare pe logoul nostru şi cea care apare pe logoul unei firme de transport din Marea Britanie", se arată într-un material publicat de ziarul "Gândul".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului Elena Udrea a declarat, luni, la începutul şedinţei Consiliului de Brand, că există similitudini evidente între frunza din brandul de turism al României şi cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie.
Pe de altă parte, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) poate plăti consorţiul THR-TNS, deocamdată, doar pentru partea de cercetare aferentă brandului turistic, nu şi pentru cea de creaţie, iar logo-ul va apărea, în scurt timp, pe etichetele multor produse, afirmă ministrul de resort, Elena Udrea, într-un interviu pentru MEDIAFAX.
Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.
MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 12:21
-
astăzi, 12:17
Google Gemini ar putea comanda mâncare pentru utilizatori pe Android 16