- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Băsescu spune că logo-ul de promovare a turismului ar trebui să fie îmbunătăţit
Preşedintele Traian Băsescu a transmis, luni, la reuniunea Consiliului de Brand, că logo-ul de promovare a turismului ar trebui să fie îmbunătăţit, mesajul fiind adus de purtătorul de cuvânt al Preşedinţiei, Valeriu Turcan, notează ziarul "Gândul" în ediţia de marţi.
Băsescu spune că logo-ul de promovare a turismului ar trebui să fie îmbunătăţit (Imagine. Stefan Micsik/Mediafax Foto)
"Preşedintelui Traian Băsescu nu-i place logoul de promovare a turismului şi spune că acesta ar trebui să fie îmbunătăţit. Mesajul preşedintelui a fost transmis de purtătorul de cuvânt al Administraţiei Prezidenţiale, Valeriu Turcan, Consiliului de Brand reunit ieri (luni - n.r.) să discute despre similitudinile dintre frunza care apare pe logoul nostru şi cea care apare pe logoul unei firme de transport din Marea Britanie", se arată într-un material publicat de ziarul "Gândul".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului Elena Udrea a declarat, luni, la începutul şedinţei Consiliului de Brand, că există similitudini evidente între frunza din brandul de turism al României şi cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie.
Pe de altă parte, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) poate plăti consorţiul THR-TNS, deocamdată, doar pentru partea de cercetare aferentă brandului turistic, nu şi pentru cea de creaţie, iar logo-ul va apărea, în scurt timp, pe etichetele multor produse, afirmă ministrul de resort, Elena Udrea, într-un interviu pentru MEDIAFAX.
Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.
MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizat că nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO