- Home
- Politic
- IAŞI, (26.07.2015, 12:37)
- Florin Gheţău
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Lider PNL Iaşi despre autostradă: PSD arată o ură şi o continuă discriminare faţă de Moldova
Liderii ieşeni ai PNL şi PMP susţin, referitor la faptul că Moldova nu va avea autostradă către Transilvania în următorii ani, că PSD arată o ură faţă de Moldova şi că social-democraţii preferă ca regiunea să rămână săracă pentru a obţine mai uşor voturi.
Urmărește
351 afișări
Lider PNL Iaşi despre autostradă: PSD arată o ură şi o continuă discriminare faţă de Moldova (Imagine: Adi Piclisan/Mediafax Foto)
Copreşedintele PNL Iaşi deputatul Costel Alexe susţine, într-un comunicat de presă, că Masterplanul de Transport elaborat de Guvernul Ponta reprezintă ”un certificat care legalizează subdezvoltarea Moldovei” şi că PSD arată ”o ură şi o continuă discriminare” faţă de această regiune.
”Cine sunt cei din spatele acestei campanii? E foarte simplu: PSD şi aliaţii lor. De ce? Pentru că subdezvoltarea continuă a Moldovei înseamnă o sursă continuă de manipulare a populaţiei sărăcite şi o sursă a corupţiei pentru administraţiile pesedizate de 25 de ani”, afirmă deputatul Costel Alexe.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iohannis va fi anchetat, la inițiativa PSD, pentru cheltuielile de lux pe bani publici. Este primul președinte care, în numele „securității naționale”, a secretizat aceste cheltuieli
-
Camera Deputaţilor a adoptat proiectul de lege care permite României achiziţionarea a 32 de avioane multirol F-35
-
Secretarul general al NATO îi transmite lui Donald Trump că războiul din Ucraina reprezintă o ameninţare la adresa SUA
-
Încă o dronă a căzut azi în Republica Moldova
Totodată, el susţine că PSD a blocat sistematic o acţiune coordonată a parlamentarilor din Moldova pentru a se reuşi demararea proiectului.
”În situaţia implementării acestui Master Plan General de Transport se va oficializa faptul că într-o sută de ani de la Marea Unire, statul român nu a fost în stare să-şi conecteze regiunile. Este un faliment al Guvernului Ponta instalat în 2012, care şi-a asumat acest lucru. Transformarea porţiunii Paşcani-Bacău în drum expres şi mutarea perspectivei de a începe lucrările la autostrada Ungheni-Târgu Mureş spre 2030 este pur şi simplu un act de condamnare a Iaşiului şi a regiunii”, a declarat copreşedintele PNL Costel Alexe.
La rândul său, preşedintele PMP Iaşi, deputatul Petru Movilă, susţine, tot într-un comunicat, că presiunile venite din partea opoziţiei, a societăţii civile şi a mediului de afaceri la adresa PSD au fost ”apă de ploaie” şi că Moldova rămâne fără legătură rutieră rapidă cu vestul României şi cu Europa.
”Comisia Europeană a aprobat un masterplan care nu aduce nimic bun pentru noi, cei din Moldova. Mai grav este că scenariul prezentat drept pesimist şi care implică doar finalizarea autostrăzilor care deja sunt în lucru, pare a fi, scenariul cel mai apropiat de realitate. Cel mai probabil, PSD se va ascunde în spatele eternului motiv al lipsei de fonduri, iar Iaşiul va rămâne şi fără tronsonul Ungheni – Iaşi – Târgu Neamţ”, susţine Petru Movilă.
El consideră că PSD preferă o regiune de nord-est slabă din punct de vedere economic, întrucât ”principalul lor bazin de vot este mai uşor manipulabil atunci când salariile sunt mici şi când, cu câteva promisiuni, poţi obţine încă patru ani de putere”.
”Dacă în 2012, Ministerul Finanţelor ar fi avizat studiul de fezabilitate, sunt convins că astăzi am fi discutat de un proiect în lucru”, a precizat el.
”PSD Iaşi este clar dezinteresat de subiect. Gheorghe Nichita a tăiat panglica de prea multe ori la acest proiect, iar ceilalţi membri sunt prea prinşi în luptele interne pentru a conştientiza faptul că ceea ce şefii lor au promis cu surle şi trâmbiţe, în fiecare campanie, nu este decât minciună şi demagogie”, mai spune liderul PMP Iaşi.
Potrivit Masterplanului General de Transport întocmit de Guvern şi aprobat recent la Bruxelles, autostrada Ungheni-Iaşi-Târgu Mureş ar urma să fie finalizată până în anul 2030. În cazul în care Comisia Europeană ar activa clauza de reformă structurală pentru România începând cu anul 2017, tronsonul de autostradă Ungheni-Iaşi-Târgu Neamţ ar urma să fie realizat până în anul 2020.
Citește pe alephnews.ro: Fortune: Elon Musk e cel mai puternic om din business în 2024
Citește pe www.zf.ro: Un român, un polonez şi un neamţ îşi fac un credit la bancă. Cât va plăti fiecare după 30 de ani. Diferenţele sunt halucinante
Citește pe www.zf.ro: Cum a ajuns Adin Ross, un streamer controversat de 24 de ani, să fie menţionat de Trump ca unul dintre motivele victoriei. Adin Ross, prieten cu Andrew Tate, a dus la arestarea acestuia în România. El a vrut să îl viziteze în închsioare, dar i-a fost interzis accesul de autorităţile române
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Cine este și cu ce se ocupă văduva lui Silviu Prigoană. Ce afacere deține Mihaela, de fapt
CANCAN.RO
RĂSTURNARE DE SITUAȚIE privind moartea lui Silviu PRIGOANĂ! MĂRTURIA medicului care l-a RESUSCITAT infirmă zvonurile
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe