Noua organigramă va fi supusă aprobării Consiliului Local săptămâna viitoare.
„Astăzi am pus încă o cărămidă la construcţia unei noi primării care să lucreze pentru timişoreni şi să răspundă nevoilor şi ambiţiilor oraşului. Pentru a transforma în realitate direcţiile strategice pentru Timişoara aveam nevoie de un cadru organizatoric adecvat, mai suplu, şi de resurse umane cu atribuţii concrete şi clare, la noi cerinţe şi standarde profesionale. Noua organigramă va fi supusă, marţi, votului Consiliului Local. Reorganizăm întreg aparatul, pe baza unui management modern, astfel încât să ajungem să furnizăm, cu promptitudine, servicii de calitate timişorenilor pe care le aşteaptă şi cât mai aproape de locul în care trăiesc sau muncesc”, a anunţat primarul Fritz.
În noua organigramă vor fi poziţii şi direcţii noi.
„Înfiinţăm posturile de manageri de cartier şi de grădinar şef. Deschidem primăria către profesionişti la început de drum, cu iniţiativă şi inovatori. Alocăm mai multe resurse pentru relaţia cu cetăţenii pentru care creăm două direcţii speciale, de Relaţii Comunitare şi de Calitate a vieţii. Misiunea va fi ca administraţia să susţină rezolvarea tuturor problemelor timişorenilor care intră în relaţia cu primăria, prin informare şi prin consiliere”, a explicat Dominic Fritz.
În comparaţie cu actuala organigramă, 80 de posturi vor fi desfiinţate din care 10 de conducere.