Românii rămân consumatori fideli de apă îmbuteliată, dar îşi diversifică opţiunile

Românii rămân consumatori fideli de apă îmbuteliată, dar îşi diversifică opţiunile

Deşi au o putere de cumpărare cu 18% mai mică decât media europeană, românii cumpără cu peste 70% mai multă apă îmbuteliată decât media locuitorilor ţărilor din Europa de Est.

România se află într-un moment extrem de interesant pentru categoria de apă îmbuteliată, fiind într-un proces de expansiune şi diversificare a ofertei, de cerere în creştere din partea consumatorilor şi, în acelaşi timp, de creştere a gradului de conştientizare a impactului pe care îl au ambalajele asupra mediului. Analiştii companiei de consultanţă specializată Growth Leadership Consulting relevă o serie de informaţii interesante referitoare la categoriile şi obiceiurile de consum al apei îmbuteliate manifestate în rândul românilor. Apa îmbuteliată depăşeşte standardul de produs de necesitate în rândul consumatorului român şi, prin diversificarea categoriilor şi modalităţilor de prezentare, schimbă obiceiurile de consum ale acestora. Vectorii de consum a apei îmbuteliate au fost necesitatea suplinirii lipsei apei potabile pe de-o parte şi tradiţia apei minerale la români pe de altă parte.

 

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de All For You Consulting

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17039

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici