Angajaţi Apropo Media, instruiţi cu privire la sănătatea în muncă, printr-un proiect european

Un număr de 107 angajaţi ai Apropo Media au fost incluşi în proiectul "Sănătate şi securitate la locul de muncă în domeniul media: internet şi publicitate – SEMIN", aceştia fiind instruiţi în legătură cu managementul stresului, legislaţia în domeniu şi acordarea măsurilor de prim-ajutor.

Urmărește
101 afișări

George Ureche, reprezentant al Alerria Management Company, administrator al companiei Apropo Media, a precizat, marţi, la conferinţa de final pentru prezentarea rezultatelor proiectului, că acest proiect a inclus şase programe de formare profesională în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă.

Reprezentantul Alerria Management Company a menţionat că proiectul "Sănătate şi securitate la locul de muncă în domeniul media: internet şi publicitate - SEMIN" este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 "Investeşte în oameni!".

"Proiectul s-a născut din nevoia continuă de asigurare a unui climat de securitate şi sănătate la locul de muncă şi îmbunătăţirea competenţelor propriilor angajaţi în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă, aceste două aspecte fiind foarte importante în vederea creşterii competitivităţii oricărei companii", a explicat George Ureche.

El a adăugat că, în cadrul proiectului au fost identificate principalele riscuri şi pericole ce pot apărea în procesul muncii la fiecare post de lucru existent la nivelul companiei Apropo Media, iar în baza acestor riscuri s-a realizat un plan de prevenire şi protecţie la nivelul societăţii, care a fost adus la cunoştinţa tuturor angajaţilor.

În urma desfăşurării, pe parcursul unui an, a celor şase programe de formare profesională în domeniul sănătăţii şi securităţii, patru dintre angajaţii Apropo Media au dobândit certificate acreditate de Centrul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor, respectiv de inspector SSM şi specialist SSM.

Programele de formare au acoperit domenii precum: managementul stresului la locul de muncă; instruirea, testarea şi perfecţionarea profesională cu privire la normele de SSM; legislaţia SSM; acordarea măsurilor de prim ajutor.

Obiectivul general l-a constituit îmbunătăţirea siguranţei şi sănătăţii la locul de muncă din spaţii de tip birou, prin implementarea unei abordări proactive în identificarea, evaluarea şi controlul riscurilor de accidentare şi îmbolnăvire profesională.

Proiectul a avut ca rezultate: o campanie de informare planificată şi desfăşurată la nivel intern, un set de materiale informative elaborate şi distribuite, 107 angajaţi informaţi; un studiu de audit al sistemului de muncă la nivelul fiecărui loc de muncă pe categorii de personal realizat; un plan de prevenire a riscurilor şi de protecţie împotriva bolilor profesionale elaborate, 107 cursanţi formaţi pentru actualizarea şi îmbunătăţirea competenţelor şi 3 materiale video destinate circuitului intern (pentru angajaţi) realizate în vederea îmbunătăţirii siguranţei şi sănătăţii la locul de muncă.

La conferinţa finală pentru diseminarea rezultatelor acestui proiect au mai participat Cosmin Ghinea, managerul acestui proiect, şi Elena Aldea, responsabil Sănătate şi Securitate în Muncă şi au fost vizionate materiale video realizate în cadrul proiectului în vederea îmbunătăţirii siguranţei şi sănătăţii la locul de muncă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici