- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 14:24)
- Cristina Raduta
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Angajaţii RATB vor protesta marţi în faţa Casei Poporului faţă de condiţiile de muncă
Sindicaliştii RATB organizează marţi, 8 Martie, un protest în faţa Palatului Parlamentului, fiind nemulţumiţi de condiţiile de muncă, de salariile pe care le au şi de starea tehnică a vehiculelor din flota Regiei.
Urmărește
231 afișări
Angajaţii RATB vor protesta marţi în faţa Casei Poporului faţă de condiţiile de muncă (Imagine: Andrei Pungovschi/ Arhiva Mediafax Foto)
Protestul va fi organizat în faţa Casei Poporului, în alveola de intrare în Parcul Izvor, între orele 10.00 şi 14.30. Salariaţii RATB care ies în stradă susţin că sunt nemulţumiţi de condiţiile în care lucrează, dar şi de salariile pe care le primesc în fiecare lună, au transmis sindicaliştii într-un comunicat de presă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
De asemenea, sindicaliştii spun că managmentul neperformant al Consiliului General al Municipiului Bucureşti este o altă problemă cu care se confruntă Regia. Un alt motiv de nemulţumire, spun aceştia, este dat de starea tehnică a unor vehicule din flota RATB. Potrivit acestora, unele au durata de viaţă cu mult depăşită, iar călătorii nu sunt în siguranţă în timpul călătoriei.
RATB utilizează în prezent un parc circulant de 690 de autobuze, adică 69% din totalul celor 1.000 disponibile. Din acest total, parcul imobilizat ajunge la 214 autobuze, cu defecte tehnice sau tamponări (urmări ale accidentelor de circulaţie) aflate în diverse stadii de reparaţie. Restul autobuzelor sunt în perioada de reparaţii curente, în urma reviziilor tehnice.
Din parcul existent, 500 de autobuze sunt încadrate în norma de poluare Euro 3 şi au grad de uzură de 10 ani (400 - marca Mercedes), respectiv 9 ani (100 - Mercedes), cu o medie de utlizare de 450.644 km. Alte 500 de autobuze au norma de poluare Euro 4, cu grade de uzură de 9 ani (20 autobuze), 8 ani (330) şi 7 ani (150) şi cu o medie de utilizare de 371.151 km. Costurile de întreţinere pentru aceste autobuze au crescut, având în vedere că acestea au ieşit din perioada de garanţie.
În privinţa tramvaielor, parcul circulant efectiv este de 256 din totalul de 475 de tramvaie (54%), în timp ce numărul celor nefuncţionale este de 219. Din numărul total de tramvaie, 297 au gradul de uzură de peste 100%, 82 au un grad de uzură între 75-100%, 54 – un grad de uzură între 50-75%, 32 între 25-50% şi numai 10 tramvaie sunt aproape noi, (cu un grad de uzură între 0 şi 25%). Şi tramvaiele au un program periodic de verificări, revizii şi controale, la 1.250 km, 3.000/ 5.000 km, 12.000/ 20.000km şi 60.000 km, ocazie cu care sunt scoase din trasee.
Parcul circulant efectiv al troleibuzelor este de 172, din totalul de 297 (aproximativ 59%), numărul vehiculelor nefuncţionale ridicându-se la 125. Din total, 265 de troleibuze au un grad de uzură de peste 100%, adică peste 89%, celelalte 32 de troleibuze având un grad de uzură între 75-100%.
Citeşte şi: RATB: Circa 600 de tramvaie, autobuze şi troleibuze sunt stricate şi nu pot fi scoase în traseu
Citeşte şi: Protest la RATB: Salariaţii spun că nu au toalete şi că autobuzele sunt pericole publice. FOTO
Citeşte şi: Întârzieri de aproape 7 ore pe liniile RATB într-o zi, din cauza maşinilor parcate neregulamentar
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe