Au dat Spania şi Italia pe Marea Britanie şi Germania! Unde vor românii să se angajeze şi ce le oferă piaţa

Dacă până în urmă cu doi ani destinaţiile preferate de români pentru a se angaja ca să câştige ceva mai mulţi bani decât în ţară au fost Italia şi Spania, gusturile s-au mai schimbat între timp. Şi nu pentru că s-ar fi plictisit de peisajele latine, dar cele două state au fost, alături de România, dintre cele mai lovite de criza economică mondială. Aşa că, fie că au intrat în şomaj acolo şi au fost nevoiţi sp se întoarcă în ţară, fie că au rămas fără job acasă, românii se îndreaptă acum către alte ţări ale Europei, care dau semne de revenire economică. În top conduc Marea Britanie şi Germania.

Urmărește
44 afișări
Imaginea articolului Au dat Spania şi Italia pe Marea Britanie şi Germania! Unde vor românii să se angajeze şi ce le oferă piaţa

Au dat Spania şi Italia pe Marea Britanie şi Germania! Unde vor românii să se angajeze şi ce le oferă piaţa (Imagine: Remus Suciu/Arhiva Mediafax Foto)

Potrivit unei cercetări realizate de platforma de recrutare Tjobs, referitoare la comportamentul celor care îşi caută online un job în străinătate, într-un top 10 al ţărilor pentru ale căror oferte de angajare s-au trimis CV-uri, Marea Britanie se află pe poziţia întâi, urmată de Germania şi Franţa.

Aplicanţii online reîncep, totodată, să trimită CV-uri pentru joburile specifice domeniului estival, ceea ce face ca Grecia să se situeze, de asemenea, pe o poziţie superioară.

Citeşte mai multe despre ţările în care românii vor să se angajeze pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici