BOR: Preoţii să fie atenţi la ce postează în mediul virtual, inclusiv pe site-urile personale

Preoţii sunt încurajaţi să folosescă mijlocele moderne de comunicare în activitatea bisericească, în special în promovarea activităţilor educative, sociale şi misionare pe care le desfăşoară, dar sunt atenţionaţi să fie atenţi la ce postează inclusiv pe site-urile personale, potrivit BOR.

Urmărește
1554 afișări
Imaginea articolului BOR: Preoţii să fie atenţi la ce postează în mediul virtual, inclusiv pe site-urile personale

BOR: Preoţii să fie atenţi la ce postează, inclusiv pe site-urile personale (Imagine: Andreea Alexandru/ Mediafax Foto)

Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române (BOR), reunit, joi şi vineri, în şedinţă de lucru, a luat în discuţie, printre altele, modul în care se desfăşoară activităţile de comunicare în spaţiul virtual.

"Utilizarea de către clerul ortodox a mijloacelor de comunicare virtuală în întreaga activitate bisericească trebuie făcută cu scopul de a promova misiunea, viaţa spirituală şi unitatea Bisericii, nu în detrimentul acestora. Foarte multe biserici au site propriu, unde îşi promovează activitatea, ceea ce este foarte bine. Mai mult de atât, preoţii sunt încurajaţi să folosescă mijlocele moderne de comunicare în activitatea bisericească în special în promovarea activităţilor educative, social- filantropice şi misionare pe care le desfăşoară", potrivit hotărârii Sinodului, a declarat agenţiei MEDIAFAX, purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, părintele Constantin Stoica.

El a atras însă atenţia că, "chiar şi atunci când este vorba de site-uri personale, preoţii trebuie să fie atenţi la ceea ce postează".

Centrele eparhiale vor face periodic evaluarea monahilor şi preoţilor care desfăşoară activităţi de comunicare în spaţiul virtual, a mai hotărât BOR.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici