- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce băuturi preferă românii de sărbători
Pe primul loc în preferinţele românilor, la băuturi non-alcoolice, se află cafeaua, urmată de apa minerală plată şi carbogazoasă, băuturi răcoritoare şi de abia pe al 5-lea loc este ceaiul. La băuturile alcoolice, românii preferă berea.
84.4% din respondenţii la un studiu au declarat că pe primul loc în lista lor, atunci când vine vorba de băuturi non-alcoolice, se află cafeaua, urmată de apa minerală plată şi carbogazoasă, băuturi răcoritoare şi de abia pe al cincilea loc de ceai.
Deşi sărbătorile de iarnă sunt asociate la nivel de percepţie mai degrabă cu consumul de vinuri şi spirtoase, conform rezultatelor studiului, anul acesta de sărbători românii intenţionează să cumpere şi să consume în primul rând bere, 49.3% dintre respondenţi indicând acest tip de băutură ca fiind prima pe lista lor de băuturi alcoolice.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
Vinul este următoarea băutură aflată în lista intenţiilor de consum (35%), urmat de şampanie cu 15.1%, în timp ce băuturile spirtoase se află pe intenţia de cumpărare a doar 10.4% din consumatorii care au participat la acest sondaj.
Unii consumatori români aleg şi alte băuturi pentru sărbători precum ginul, alţii optează pentru a adăuga şi lichior, dar pe masa de sărbători a românilor se vor afla şi branduri de rom, precum şi de tequila.
Studiul „Ce băuturi preferă românii de sărbători” a fost realizat de Cognition, în baza rezultatelor obţinute prin intermediul GWI Consumer Insights privind comportamentul de consum şi preferinţele persoanelor cu vârsta de peste 21 ani, eşantion omogen reprezentativ pentru mediile urban si rural de pe teritori-ul României, pentru ultima lună.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO