- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce mai reclamă românii la Protecţia Consumatorului: Boabe de cafea otrăvite sau distanţa prea mare de la hotel la plajă
Cafea cu boabe otrăvite sau distanţa prea mare de la hotel la plajă se numără printre reclamaţiile care au fost depuse la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Harghita, o altă persoană reclamând că după ce a băut apă de la robinet nu a putut frâna în timp ce conducea o maşină.
Ce mai reclamă românii la Protecţia Consumatorului: Boabe de cafea otrăvite sau distanţa prea mare de la hotel la plajă (Imagine: Mark H. Milstein/Mediafax Foto)
Comisarul şef al CJPC Harghita, Kolcsar Bela, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că, pe lângă reclamaţiile justificate, există în judeţ persoane care au sesizat lucruri stranii:
► O femeie a reclamat că, după ce consumă apa de la robinetul din locuinţa sa, devine incapabilă să frâneze în timp ce îşi conduce maşina.
"În cererea depusă, doamna ne-a solicitat să verificăm apa potabilă de la robinet, susţinând că aceasta are un efect special după ce este consumată, care se manifestă prin faptul că o împiedică să frâneze în timpul conducerii autovehiculului", a spus Kolcsar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
EXIT POLL 21:00 Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu și Marcel Ciolacu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale după numărarea voturilor din aproape 70% dintre secţiile de votare. Ciolacu pe unu, Georgescu pe doi, Simion pe trei. Lasconi pe 4, dar aşteptă marile oraşe
-
Alegeri prezidenţiale. Noi rezultate EXIT-POLL. Ciolacu scade, Lasconi şi Georgescu cresc
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
► Un bărbat a solicitat comisarilor să vină la un bar din comuna Ciceu pentru a debloca un joc mecanic, la care jucase până atunci 1.000 de lei, doar pentru că avea chef să îşi mai piardă vremea în faţa lui şi să mai joace 100 de lei.
► O altă doamnă, în vârstă de 80 de ani, a reclamat că a contractat o excursie în Spania şi că a fost extrem de nemulţumită din cauză că plaja era situată la o distanţă prea mare de hotelul în care a fost cazată.
► Un harghitean a depus o plângere în scris la CJPC, pretinzând că a cumpărat din piaţă un pom fără rădăcini.
► O altă femeie a sesizat comisarii că un anume tip de cafea nemăcinată conţine şi alte boabe care sunt otrăvitoare.
► O altă reclamaţie a venit din partea unei doamne care a pretins că a fost bătută şi dată afară dintr-un hotel de către bodyguarzi. Când au ajuns la hotel, comisarii CJPC au constatat că lucrurile stau cu totul altfel, că la hotelul respectiv nu există gărzi de pază sau de corp angajate şi că, de fapt, femeia nu a fost agresată de nimeni, dar a fost atenţionată să nu mai fure şi să mănânce ciocolatele, servite lângă cafea, ale tuturor turiştilor aştepaţi la micul dejun.
Potrivit comisaului Kolcsar Bela, cu excepţia reclamaţiilor care sunt prea ieşite din comun ca să poată fi luate în consideraţie şi a celor anonime, multe dintre cele înregistrate trebuie să fie verificate chiar dacă par ireale.
"Este cazul reclamaţiei femeii care ne-a spus că a fost bătută de bodyguarzi şi dată afară din hotel sau al celei care a reclamat existenţa unor boabe otrăvitoare în pachetele cu cafea. Astfel de sesizări ne pun în situaţia de a pierde o mulţime de timp, întrucât a fost nevoie să ne deplasăm în alte localităţi, fără nicio noimă, reclamaţiile dovedindu-se a fi neîntemeiate", a afirmat şeful CJPC Harghita.
Referindu-se la reclamaţiile motivate, Kolcsar Bela a precizat că din cele 318 înregistrate în cel de-al doilea semestru al anului 2010, cele mai multe sunt legate de creditele pentru consum.
Acestea sunt urmate de cele referitoare la serviciile de telefonie mobilă, de internet şi cablu TV, precum şi de sesizările legate de nereguli constatate în cazul facturilor la utilităţi.
Kolcsar a afirmat că, din totalul plângerilor depuse, aproape jumătate au fost soluţionate în favoarea reclamanţilor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO