Ce soluţii găsesc companiile la lipsa de personal

Resursa umană tot mai greu de găsit determină com­paniile să caute soluţii practice pentru a atrage forţă de muncă şi a pregăti posibilii angajaţi chiar la sediul firmelor.

Urmărește
671 afișări
Imaginea articolului Ce soluţii găsesc companiile la lipsa de personal

Ce soluţii găsesc companiile la lipsa de personal

Astfel au procedat businessuri mari din domeniul producţiei de medicamente, cum sunt Terapia Cluj, Zentiva Bucureşti şi Antibiotice Iaşi, din automotive, cum sunt germanii de la Bosch, sau din HoReCa – restaurantele de fast-food Spartan, conform ZF.

„Tocmai să rezolvăm problema noastră cu recrutarea şi personalul calificat, am început o şcoală de management intern, să ne pregătim managerii asistenţi, managerii, business consultanţii. Le facem cursuri personalizate şi aplicate, unde să îmbinăm noţiunile teoretice de management cu partea aplicată din Spartan. E o şcoală de calificare“, spunea recent în cadrul emisiunii ZF Live Gabriel Melniciuc, CEO al lanţului de restaurante Spartan. În cadrul companiei lucrează circa 500 de angajaţi.

În cazul unor domenii cu un grad mare de specializare, aşa cum este industria farma, tinerii capătă experienţă practică în fabrici, dar şi teoretică, în clasele de învăţământ dual sprijinite chiar de companii.

Germanii de la Bosch au propria şcoală duală şi un centru de training în Cluj unde sunt ateliere mecanice, laboratoare de electronică şi linii automatizate pentru tinerii care vor să lucreze industria soluţiilor de mobilitate.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
angajaţi,
firme,

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici