Cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră a Poliţiei Române, premiată internaţional

Cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră a Poliţiei Române, "Verde la educaţie pentru circulaţie", a fost premiată la PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014, în SUA, se arată într-un comunicat transmis, sâmbătă, agenţiei MEDIAFAX.

Urmărește
445 afișări
Imaginea articolului Cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră a Poliţiei Române, premiată internaţional

Cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră a Poliţiei Române, premiată internaţional (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Campania socială "Verde la educaţie pentru circulaţie" este cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră organizată în România şi a fost implementată de Poliţia Română, în parteneriat cu un lanţ de magazine din toată ţara.

Campania a fost desemnată câştigătoare în cadrul Premiilor de Responsabilitate Socială (PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014), la categoria cel mai bun eveniment de responsabilitate de socială ("Best CSR Event").

"Verde la educaţie pentru circulaţie" a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin conştientizarea acestei probleme şi corecta informare a celor mici, pentru scăderea numărului de accidente, pe termen lung.

Campania s-a derulat printr-o serie de activităţi, în cadrul cărora poliţiştii rutieri le-au oferit copiilor recomandări privind cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la şcoală, la magazin sau la locul de joacă. Cei peste 30.000 de copii, au făcut cunoştinţă cu semnele de circulaţie, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, în care agenţii de circulaţie i-au invitat pe cei prezenţi într-un orăşel miniatural, pentru a pune în aplicare informaţiile accumulate, iar la final au fost recompensaţi cu premii.

Competiţia "Corporate Social Responsibility" din SUA se numără printre cele mai cunoscute iniţiative de premiere din domeniu, urmărind să promoveze campaniile cele mai creative din întreaga industrie de PR.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici