Cum te manipulează şeful la locul de muncă

Cu toţii ştim că expresii de genul “Te descurci foarte bine” sau “Bravo. Mi-a plăcut foarte mult iniţiativa ta!”, ce vin din partea şefului te stimulează şi te fac să te simţi apreciat la locul de muncă. Managerii care nu-şi arată respectul faţă de angajaţi, ci îi exploatează şi stresează, amintindu-le că pot fi oricând înlocuiţi de persoane mai competente, nu fac decât să-şi distanţeze oamenii din echipă.

Urmărește
2934 afișări
Imaginea articolului Cum te manipulează şeful la locul de muncă

Cum te manipulează şeful la locul de muncă (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

"Managerii neprofesionsti", aşa cum îi numesc cei de la Bloomberg Businessweek pe directorii care nu ştiu să-şi motiveze subalternii, nu-şi încurajează niciodată angajaţii, nu-i încurajează în derularea unor activităţi care să-i ajute să se dezvolte, nu îi sprijină în iniţiativele pe care le au. Nu le arată niciun fel de simpatie, construind în acest fel nu doar o barieră între şefi şi angajaţi, ci ajutând la creşterea demisiilor din companie. Şi asta deoarece salariaţii care se simt frustraţi din punct de vedere profesional, exploataţi şi nefericiţi, decid să renunţe la locul de muncă respectiv în favoarea unui alt job.

TITLURILE ZILEI

Managerii neprofesionişti folosesc deseori aceleaşi sintagme pentru a-şi manipulă angajaţii şi a-i determina să acţioneze în funcţie de propriile doleanţe. Cum îşi manipulează de cele mai multe ori managerii subalternii când vine vorba despre proiectele în care sunt implicaţi? Iată cel mai des auzite fraze adresate angajaţilor:

  • "Dacă nu vrei jobul ăsta, o să găsesc pe cineva care-l vrea"

  • "Nu te plătesc să gândeşti"

Citeşte mai multe despre cum te manipulează şeful la locul de muncă pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici