DOSARUL Vacanţelor fictive: "2.000 euro pentru un sejur în Creta de care n-am avut parte"

Una dintre persoanele păgubite de administratorul unei agenţii de turism acuzat că vândut servicii de transport şi cazare pentru destinaţii din Europa care nu au fost onorate a povestit, pentru MEDIAFAX, că a plătit 2.000 de euro pentru un sejur în Creta, de care însă nu a beneficiat.

Urmărește
1002 afișări
Imaginea articolului DOSARUL Vacanţelor fictive: "2.000 euro pentru un sejur în Creta de care n-am avut parte"

DOSARUL Vacanţelor fictive: "2.000 euro pentru un sejur în Creta de care n-am avut parte" (Imagine: Shutterstock)

"În 31 mai, am plătit 2.000 de euro pentru un sejur de şapte zile în Creta, la un hotel de patru stele, pentru cinci adulţi şi trei copii. Am vrut să plec în vacanţă cu soţul, cu copiii, cu familia fratelui meu. Pe 19 iunie, trebuia să primim biletele, iar pe 24 iunie trebuia să plecăm, însă nu am mai primit biletele", a precizat una dintre persoanele păgubite de Eugenia Biclea - administratorul agenţiei de turism Romtravel Europa Bookings Com SRL din sectorul 2.

Persoana păgubită a relatat că a încercat să o contacteze pe Biclea, însă aceasta nu a fost de găsit nici la telefon şi nici la sediul firmei.

"Când am fost la agenţie să întreb de ce nu ne parvin biletele de vacanţă, mai erau două persoane în faţă, care veniseră cu probleme similare. Nu am reuşit să dau de cei de la firmă, aşa că am contactat un avocat şi am făcut o plângere la Secţia 8 de Poliţie. Am plecat în vacanţă, până la urmă, cu o altă agenţie", a mai spus persoana păgubită.

Ea a mai precizat că, ulterior, a reuşit să vorbească la telefon cu administratorul agenţiei, care i-a spus că va încerca să-i restituie banii în 10 zile. "Nu mi-a explicat de ce nu am mai plecat în vacanţă. Cred că sunt slabe şanse să îmi recuperez banii. Era o doamnă în vârstă (Eugenia Biclea - n.r.), de la care nu te aşteptai să facă aşa ceva", a adăugat reclamanta.

Mai multe alte persoane care susţin că au fost, la rândul lor, înşelate de administratorul agenţiei de turism Romtravel Europa Bookings Com au postat pe internet mesaje prin care avertizau posibili alţi clienţi ai acesteia cu privire la faptul că nu au beneficiat de vacanţele pe care le plătiseră.

Doi dintre cei care afirmă că au fost păgubiţi povestesc că au achitat sejururi la Veneţia. Unul dintre aceştia spune că, înaintea datei de plecare, agenţia de turism i-ar fi trimis un email cu mesajul: "Cu regret vă informăm ca SC Rom Travel Europa Bookings Com SRL trece prin momente financiare dificile, datorită intrării în insolvenţă a unor parteneri şi este nevoită să anuleze pentru moment sejurul dumneavoastră. Se va încerca returnarea contravalorii serviciilor în cel mai scurt timp posibil sau reprogramarea excursiei. Estimăm că returnarea banilor se va face în maxim 30 zile, întrucât intenţionăm să oprim compania din a intra în insolvenţă şi să returnăm toate contravalorile contractelor pe cale amiabilă".

Eugenia Biclea (48 de ani) din Capitală, administrator al unei agenţii de turism, a fost reţinută miercuri sub acuzaţia de înşelăciune, după ce a vândut servicii de transport şi cazare pentru diferite destinaţii din Europa, care nu au fost onorate, potrivit Poliţiei Capitalei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici