FOTO De la simplu angajat al unei firme de comerţ electronic - la o cifră de afaceri de 3,6 mil. euro

Un tânăr care a lucrat doi ani pentru o firmă de comerţ electronic din SUA, pentru care făcea site-uri şi asigura partea de suport tehnic şi dezvoltare din Cluj-Napoca, a ajuns, la zece ani după ce a înfiinţat un site de jucării în România, la o cifră de afaceri de 3,6 milioane euro.

Urmărește
323 afișări
Imaginea articolului FOTO De la simplu angajat al unei firme de comerţ electronic - la o cifră de afaceri de 3,6 mil. euro

De la simplu angajat al unei firme de comerţ electronic - la o cifră de afaceri de 3,6 mil. euro

BestKids a fost înfiinţată pe 1 iunie 2007, la Cluj-Napoca, de doi tineri programatori pasionaţi de online şi IT, după experienţa dobândită pe piaţa de comerţ electronic din SUA.

”Am lucrat doi ani pentru o firmă de comerţ electronic din SUA, făceam site-uri de comerţ electronic şi asiguram partea de suport tehnic şi dezvoltare din Cluj-Napoca. Ştiam ce urmează să fac, iar împreună cu asociatul meu, Ioan Gabriel Rusu, am pus bazele noii afaceri, un site de comerţ electronic. Am căutat o nişă abordabilă, cu produse care să ne pună cât mai puţine probleme, şi astfel am optat pentru jucării, iar site-ul BestKids a fost lansat în 1 Iunie 2007, de Ziua Copilului. Nu ştiam până atunci nimic despre jucării, dar era un domeniu care ne plăcea, era distractiv şi jucăuş”, a declarat, corespondentului MEDIAFAX, directorul general George Şerban.

Prima comandă onorată a fost chiar în prima zi de activitate, în 1 iunie 2007, un centru de joacă de exterior, cu o căsuţă, care a costat 3.000 de lei. În istoria BestKids, cea mai mare comandă a fost înregistrată pe 26 august 2016 şi a fost în valoare de 25.200 lei, respectiv 350 de jocuri de activitate Activity Original 2.

Cel mai scump produs este o căsuţă de exterior pentru copii, cu tobogan, care costă 11.800 de lei.

Potrivit lui Şerban, clienţii principali ai firmei sunt copiii, ei fiind cei care ştiu exact ce vor încă de la vârste fragede, de la trei – patru ani, de când navighează singuri pe Internet şi văd jucării.

”Majoritatea le solicită părinţilor jucăriile, dar am avut şi cazuri când unii copii au comandat direct pe site. Faţă de acum 10 ani se cumpără aceleaşi jucării clasice, păpuşi pentru fetiţe, dar accesorizate cu diferite gadgeturi, care învaţă să vorbească şi interacţionează cu copii. Se merge mult pe partea de tehnologie, sunt produse care se vând foarte bine. De altfel, cel mai bine vândut produs al nostru, câteva mii de bucăţi, este păpuşa Baby Amore - Pipi Popo, care costă 279 de lei, are activităţi fiziologice şi i se poate schimba pampersul. Pentru băieţei merg foarte bine maşinuţele care merg pe pereţi, roboţi, drone. Avem şi jucării din lemn, animăluţe de pluş, jocuri de societate, jucării de exterior, căsuţe din lemn sau plastic, dar şi cele mai în vogă, cum sunt kendama şi fidget spinner, ambele capabile să dezvolte concentrarea, îndemânarea şi creativitatea unui copil”, a spus Şerban.

Firma vinde jucării pentru cei mici cu vârste cuprinse între 6 luni, până la 12 ani şi chiar mai mult, având listate peste 10.000 de produse - jucării, jocuri de societate, dar şi produse şi accesorii pentru bebeluşi, scaune auto, cărucioare, suzete, biberoane.

”90% din produse sunt fabricate în China, dar avem şi din Franţa, Germania, Polonia şi de la câţiva producători din România, produse din lemn, mobilier, jocuri de societate”, a menţionat directorul general al BestKids.

Recent, Bestkids a deschis într-un centru comercial din Cluj-Napoca şi un magazin fizic pe o suprafaţă de 200 de metri pătraţi, un proiect pilot, o punte între comerţul online şi cel tradiţional, în urma unei investiţii de 50.000 de euro, cu scopul de a aduce clienţii în magazin şi de a interacţiona direct cu produsele.

Cifra de afaceri a BestKids pe anul 2016 a fost 3,6 milioane de euro iar ţinta pentru acest an este de 4 milioane de euro.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici