- Home
- Social
- CLUJ NAPOCA, (14.01.2017, 07:00)
- Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
FOTO O echipă de IT-işti clujeni a lansat aplicaţia care elimină chelnerul şi este folosită la New York
O echipă de IT-şti din Cluj-Napoca a lansat o aplicaţie care permite trimiterea unei comenzi de pe telefonul mobil direct la bar, astfel încât clientul nu mai aşteaptă chelnerul, aceasta fiind introdusă şi în două restaurante de top din New York, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Urmărește
4214 afișări
FOTO O echipă de IT-işti clujeni au lansat aplicaţia care elimină chelnerul şi este folosită la New York
Echipa a dezvoltat aplicaţia Fastorder după ce proprietarul unei cafenele din Alba Iulia a realizat cât de grea este gestionarea unui număr mare de comenzi în perioadele aglomerate, când creştea timpul de aşteptare al chelnerului. „Aşa s-a născut Fastorder, la început am investit banii noştri ca să dezvoltăm aplicaţia, după care am găsit un partener care a investit 125.000 de euro în acest proiect. Un client intră într-un local care are implementată aplicaţia, o descarcă pe telefon, scanează codul QR şi se recunoaşte masa la care se află. Poate naviga prin meniu, face comanda direct la bar prin selectarea produselor, dar se poate chema şi un ospătar sau se poate cere debarasarea mesei. Se poate vedea cât este nota de plată iar în perioada următoare vom trece la o altă etapă, care presupune plata cu cardul direct de pe telefonul mobil a consumaţiei. Aplicaţia înseamnă reducerea timpilor de aşteptare a comenzii, astfel încât nu mai trebuie ca un client să aştepte după un chelner”, a declarat corespondentului MEDIAFAX Lucian Cramba, director executiv al Fastorder, proprietarul cafenelei de la care a pornit noul concept.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ursula von der Leyen s-a îmbolnăvit de pneumonie „în formă severă”
-
Ministerul Energiei: Liberalizarea preţurilor la energie electrică şi gaze naturale se va face etapizat şi nu se limitează la data de 1 aprilie 2025
-
Mureş: Scurgeri de benzină dintr-un vagon-cisternă / Intervenţia autorităţilor s-a încheiat fără incidente majore
-
Guvernul pregăteşte eliminarea plafonării tarifelor la energie electrică şi gaze
Potrivit acestuia, aplicaţia permite şi împărţirea notei de plată în cazul în care la masă sunt mai mulţi consumatori, în condiţiile în care se ştie clar ce a consumat fiecare.
”Aplicaţia traduce automat comanda în engleză, astfel încât poate fi utilizată şi de un client străin care serveşte masa sau bea o cafea într-un local partener din România. De asemenea, putem include în aplicaţie şi bacşişul care poate fi lăsat chelnerului. Un astfel de serviciu schimbă modul de interacţiune al clientului cu restaurantul şi îl ajută şi pe ospătar, îi face munca mai uşoară. Ospătarul ia comanda mergând direct la bar, ştie exact ce şi unde să aducă şi îl scuteşte de drumurile prin sală, iar aplicaţia le oferă informaţii despre preferinţele şi tendinţele de consum ale clienţilor”, a precizat Cramba.
În prezent, aplicaţia are peste 10.000 de utilizatori în România şi poate fi accesată în 80 de localuri – restaurante şi baruri - din mai multe oraşe din ţară: Cluj-Napoca, Craiova, Bucureşti, Ploieşti, Braşov, Timişara, Alba Iulia, iar recent a fost introdusă şi în două restaurante celebre din New York – ”Fresco by Scotto”, unde au luat masa, printre alţii, Donald Trump, Bill Clinton sau John Lennon, şi ”Cipriani”.
De asemenea, aplicaţia se pretează şi pentru hoteluri, unde clientul poate comanda room-service din cameră direct la bucătărie, sau pentru terasele de la mare.
Citeşte şi: FOTO Urmaşii unei victime a Mineriadei, audiaţi la parchet: Cerem daune morale şi materiale
Citeşte şi: GALERIE FOTO Familia care a renunţat la alimentele din supermarket şi îşi face acasă produsele cosmentice. Orice bun care intră este păstrat până i se mai găseşte o întrebuinţare
Citește pe alephnews.ro: Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
China se confruntă cu un nou focar provocat de un virus la cinci ani după ce a început pandemia COVID-19. Ce este HMPV
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Care este cel mai nesănătos aliment din lume, pe care foarte mulţi români îl mănâncă în fiecare zi fără să ştie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Amanta (devenită, între timp, titulara) ICH este gravidă?! 😲 Tatăl ar fi pufosul Goe, fiul unui multimilionar imobiliar
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe