- Home
- Social
- ARAD, (05.01.2017, 17:37)
- Departamentul Corespondenţi
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
FOTO O nouă companie de transport feroviar intră pe piaţă în România oferind condiţii de lux
Compania AstraTranscarpatic va intra pe piaţa transportului feroviar în câteva zile, în competiţie directă cu CFR Călători, în programul de dezvoltare al companiei aflându-se mai multe curse de lux pentru vestul ţării şi chiar în extern, către Viena, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Urmărește
13000 afișări
Arad: O nouă companie de transport feroviar intră pe piaţă în România oferind condiţii de lux
Compania AstraTranscarpatic face parte din grupul de firme Astra Vagoane Călători Arad, controlat de cunoscutul om de afaceri Valer Blidar, acţionar majoritar al grupului de firme ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI. Compania a început probele cu un tren complet românesc care va opera pe ruta Arad-Bucureşti şi va oferi condiţii de lux. Cursele comerciale vor fi introduse din a doua parte a lunii ianuarie 2017.
"Trenul, care este o concepţie proprie a companiei, oferă condiţii deosebite, peste tot ceea ce avem acum în ţară. Printre dotări se află, vagoane de dormit dotate cu duşuri, condiţiile de transport vor fi ca în avion, în sensul că vom servi la vagonul de dormit clasa I, sandvişuri, cafea, apă, incluse în preţ, la cuşetă doar cafea şi apă. Va avea însoţitori de bord. Interior luxos. Trebuie văzut", a declarat corespondentului MEDIAFAX omul de afaceri Valer Blidar, acţionarul majoritar al grupului de firme ASTRA.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
În prima etapă, două locomotive cu 12 vagoane, care vor forma două garnituri. Un tren va avea şase vagoane: două de dormit, trei cuşetă şi unul de clasă.
Investiţia în conceperea trenului, a companiei de transport şi a operaţionalizării rutei se ridică la 18-20 milioane euro.
În primele curse biletele se vor putea cumpăra din tren, apoi online, iar mai încolo şi din principalele gări.
"Ideea mi-a venit de la desele reclamaţii şi nemulţumiri ale călătorilor din România, care tot făceau apropouri că în afară sunt trenuri care oferă condiţii de lux, şi am vrut să demonstrăm că şi noi putem oferi asemenea condiţii. Afirmaţiile priveau transportul în Germania sau în Franţa, care oferă condiţii deosebite şi am vrut să demostrăm că aceste condiţii deosebite, poate chiar mai deosebite decât în altă parte, pot fi efectuate şi în România. Sigur fiind o firmă privată şi fără niciun sprijin din partea nimănui, finanţarea a fost limitată. Dar, uşor-uşor vom creşte. În vară vom porni cu altă pereche de trenuri. Vrem să ieşim spre Viena. Vestul ţării nu are nicio legătură cu Viena, de exemplu. Avioanele au fost sistate. Ca să ajungi cu avionul în Austria, la Viena, trebuie să treci prin Germania. Sau cu maşina. Sigur este important ca să te urci seara târziu într-un vagon de dormit şi să te trezeşti dimnineaţa, să îţi faci treaba la Viena şi să vii înapoi seara următoare", a mai declarat corespondentului MEDIAFAX omul de afaceri Valer Blidar.
Mai mult, pentru această vară compania intenţionează să îşi includă în portofoliu şi ruta Arad-Constanţa, iar mai apoi şi Timişoara-Baia Mare sau Timişoara-Viena.
"În următori doi ani, unde se va finaliza moderizarea coridorului panueuropean pentru Arad-Bucureşti vom circula cu 160 de km la oră, ceea ce înseamnă că timpul va fi redus, va fi chiar mai scurt decât drumul cu avionul, dacă ai în vedere două ore înainte la aeroport, timpul zborului şi apoi iar de la aeroport până în oraş", a mai declarat Valer Blidar.
Cât va costa un bilet? "Nu mai mult decât la CFR", a mai declarat corepondentului MEDIAFAX Valer Blidar.
La ora actuală, S.C. ASTRA Vagoane Călători S.A. dispune de toate capacităţile pentru realizarea a toate tipurile de vagoane de călători de 200 km/h pentru traficul internaţional UIC, metrouri, tramvaie, şi servicii de mentenanţă, reconstrucţie şi modernizare vagoane călători, precum şi soluţii la cheie în conformitate cu nevoile clienţilor noştri.
Citeşte şi: ANM: Posibil COD ROŞU de viscol şi ninsori. Comandament de iarnă la MAI. Ministrul de Interne a cerut numerele de telefon ale şoferilor de pe autospecialele de intervenţie
Citeşte şi: Vremea se va răci accentuat şi va deveni geroasă pe timpul zilei. PROGNOZA METEO pentru vineri şi sâmbătă
Citeşte şi: Două persoane suprinse de o avalanşă într-un autoturism, în Maramureş, salvate de jandarmi
Citeşte şi: Instanţa supremă urmează să anunţe decizia pe fond în dosarul Bica-Simu/ Judecătorii au amânat decizia pentru 12 ianuarie
Citeşte şi: GALERIE FOTO Imagini spectaculoase în Munţii Apuseni: Cascada Miresii, îngheţată de două săptămâni, a devenit atracţia turiştilor
Citeşte şi: Percheziţii în trei judeţe la persoane suspecte că au furat bunuri de 750.000 euro din Italia
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe