Îmbulzeală la bormaşini la preţ redus, la deschiderea unui magazin de bricolaj - FOTO

Kingfisher a redeschis, vineri, şase foste magazine Bricostore, sub brandul Brico Depot. Sute de oameni s-au îmbulzit pentru a cumpăra bormaşini puse la vânzare la preţ redus, la redeschiderea magazinului din cartierul Militari din Bucureşti.

Urmărește
3673 afișări
Imaginea articolului Îmbulzeală la bormaşini la preţ redus, la deschiderea unui magazin de bricolaj - FOTO

Îmbulzeală la bormaşini la preţ redus, la deschiderea unui magazin de bricolaj (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Magazinul Brico Depot din cartierul Militari este unul dintre cele şase ”depozite” redeschise vineri. Sute de oameni s-au îmbrâncit pentru a cumpăra bormaşini aflate la promoţie în prima zi.

Brico Depot a redeschis vineri magazinele din Chiajna (Militari), Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea.

"Brico Depot anunţă inaugurarea a şase noi «depozite», a căror transformare a început în luna august, ajungând astfel la opt unităţi pe piaţa locală. Magazinele au fost realizate după modelul de afaceri de succes al Brico Depot, în urma achiziţionării celor 15 magazine Bricostore în luna iunie anul trecut", se arată într-un comunicat al Brico Depot.

Brico Depot, deţinut de compania britanică Kingfisher, operează în prezent în opt puncte comerciale, respectiv trei în Bucureşti - Pantelimon, Orhideea şi Chiajna, şi noile magazine deschise în ţară, la Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea.

În magazinele noi lucrează echipe de 70 de angajaţi.

Kingfisher a anunţat, în aprilie anul trecut, achiziţia de la compania franceză de retail Group Bresson a celor 15 magazine Bricostore din România, cu vânzări de 131 milioane de euro în 2012. Grupul a informat, de asemenea, că ia în calcul posibilitatea creşterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine.

Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher a înregistrat în primul semestru al anului fiscal 2014/2015, perioada februarie-iulie, vânzări de 42 milioane de lire sterline (51,66 milioane de euro) în România în cele 15 magazine Bricostore preluate de grup anul trecut.

La finele primului semestru al acestui an, Kingfisher a raportat vânzări în România de 51 milioane de euro.

Primele două magazine în noul format au fost inaugurate în martie, iar grupul a anunţat că va accelera procesul pentru celelalte 13 magazine.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici