- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (19.12.2019, 15:01)
- Departamentul Social - Mediafax
În Bucureşti ar putea apărea un nou culoar unic pentru tramvai, pe o arteră importantă. Studiul de fezabilitate, aprobat de Primărie
Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat proiectul de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi studiului de fezabilitate pentru ca tramvaiele care circulă pe traseele 19, 23, 27, cuprins între Şoseaua. Mihai Bravu – Str. Dristorului, să aibă un culoar unic.
![Imaginea articolului În Bucureşti ar putea apărea un nou culoar unic pentru tramvai, pe o arteră importantă. Studiul de fezabilitate, aprobat de Primărie](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1688/18672856/1/7499013-mediafax-foto-alexandru-dobre.jpg?width=560)
În Bucureşti ar putea apărea un nou culoar unic pentru tramvai, pe o arteră importantă. Studiu de fezabilitate, aprobat de Primărie
Conform unui comunicat al Municipalităţii, circulaţia tramvaielor liniilor 19, 23, 27, pe tronsonul de pe Bulevardul Camil Ressu, cuprins între Şoseaua Mihai Bravu şi Strada Dristorului, este îngreunată de circulaţia autovehiculelor care pătrund pe ampriză liniei de tramvai şi împiedică o frecvenţa de circulaţie constanţa a tramvaielor, conform graficelor Societăţii de Transportul Bucureşti.
„Prin delimitarea căii de rulare a tramvaielor, va creşte viteză de exploatare şi frecvenţa acestor mijloace de transport în comun, spre beneficiul cetăţenilor”, explică Primăria Capitalei.
Lungimea totală a traseului delimitat este de 250 metri liniari, iar valoarea totală a investiţiei este de 132.302, 29 lei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ruptură totală. Trump l-a numit „dictator” pe Zelenski: „Ar face bine să se mişte repede sau nu va mai avea o ţară”
-
Nicuşor Dan critică partidele AUR, SOS şi POT: Masca suveranismului s-a prăbuşit, prioritatea lor nu e România, este Putin
-
Bolojan, după întâlnirea cu Macron: A fost o întâlnire foarte bună, îi mulţumesc pentru prietenie
„Conform Studiului de fezabilitate, prin delimitarea liniei de tramvai, se va obţine o viteză medie de exploatare de 13,67 km/h pentru linia 19, 13,80 km/h pentru linia 23, 13,72 km/h pentru linia 27, respectiv o capacitate de transport de 1551 călători/ora şi sens pentru linia 19, 1231 călători/oră şi sens pentru linia 23, 1926 călători/ora şi sens pentru linia 27”, adaugă sursa citată.
Culoare unice au mai fost realizate prin separarea caii de rulare pentru cinci dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă: 1, 10, 21, 41, şi 32.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
![](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10368/22702753/1/hepta-8039494.jpg?width=110)
![](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21328/22678659/6/7-dji-0538-hdr.jpg?width=110)
![](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1688/18672799/1/isu-const-m.jpg?width=110)
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21333/22686625/1/matthews-hall-harvard-university-2023-wikipedia-org.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2921/35768/22283181/1/ghsmfrmw0aisejn.jpg?width=200)
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/acc-1739989184.jpg?width=200)
CANCAN.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/screenshot-2025-02-19-181831-1739981932.png?width=200)
GANDUL.RO
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2961/35615/19854212/1/7458985-mediafax-foto-andreea-alexandru.jpg?width=200)
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=18672856&pid=1)
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe