- Home
- Social
- SUCEAVA, (08.02.2015, 15:35)
- Tibi Bujdei
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Indicator rutier cu date eronate instalat pe DN 17 - FOTO
Toate datele de pe un indicator rutier instalat pe DN 17, la ieşirea de pe un tronson al şoselei de centură a Sucevei, sunt eronate, arătând că între Dej şi Cluj-Napoca ar fi o distanţă de trei kilometri, în realitate fiind 56 de kilometri, iar de la Suceava la Gura Humorului ar fi 145 de kilometri.
Urmărește
6421 afișări
Indicator rutier cu date eronate instalat pe DN 17; între Dej şi Cluj-Napoca ar fi trei kilometri
Indicatorul a fost instalat sâmbătă la ieşirea de pe şoseaua de centură a Sucevei pe DN 17 şi arată că între Suceava şi Gura Humorului distanţa ar fi de 145 de kilometri, în condiţiile în care aceasta este de 36 de kilometri.
Acelaşi indicator arată că de la Suceava la Câmpulung Moldovenesc sunt 148 de kilometri, în realitate distanţa fiind de 58 de kilometri
Pe indicatorul rutier este menţionat şi că de la Suceava şi până la Bistriţa ar fi 159 de kilometri, în condiţiile în care distanţa este de 187 de kilometri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Conform indicatorului, de la Suceava şi până la Dej sunt 179 de kilometri, în condiţiile în care distanţa reală este de 251 de kilometri, iar până la Cluj Napoca - 182 de kilometri, când distanţa este de 310 kilometri.
Potrivit datelor de pe spatele indicatorului, acesta a fost executat de o firmă de semnalizare rutieră din judeţul Timiş.
Cu doar 400 de metri înaintea acestui indicator este montat, de mai mulţi ani, un alt panou rutier pe care sunt scrise datele corecte.
Lucrările la primul tronson al şoselei de centură a municipiului Suceava sunt aproape finalizate, în prezent fiind instalate indicatoare rutiere şi se încheie montarea de parapete.
Primul tronson al şoselei de centură a municipiului Suceava, de 5,2 kilometri, care face legătura între DN 2 şi DN 17, urma să fie deschis la sfârşitul lunii decembrie 2014, dar termenul a fost prelungit până la mijlocul lunii ianuarie, iar acum se estimează că săptămâna viitoare ar urma să fie recepţionat.
CNADNR a selectat, în 5 noiembrie 2014, asocierea formată din firmele bucureştene Teo Trans şi Straco pentru a finaliza lucrările la tronsonul de 5,2 kilometri al şoselei de centură a Sucevei, care face legătura între DN 2, zona Pătrăuţi, şi DN 17, în localitatea Şcheia, iar termenul de execuţie a lucrărilor, conform contractului, era de 45 de zile, valoarea totală fiind de 5,8 milioane de lei.
Lucrările la acest tronson erau realizate 97 % la data la care a fost semnat contractul, iar pentru a fi deschis circulaţiei trebuiau reabilitaţi 4.000 de metri pătraţi care au fost deterioraţi din cauza stopării lucrărilor, executate marcaje şi montate parapete metalice pe o lungime de 6,1 kilometri. Totodată, s-au montat 165 de stâlpi de iluminat, în condiţiile în care vor fi luminate pe timp de noapte atât intrarea de pe DN 2, cât şi sensul giratoriu din zona de intrare pe DN 17, aşa numitul "zid al morţii", unde din cauza unui pilon de la un pod al şoselei de centură s-au produs mai multe accidente soldate cu decesul a patru persoane.
CNADNR a reziliat în 15 septembrie 2014 contractul de execuţie a lucrărilor la şoseaua de centură a municipiului Suceava cu firma SCT, fostă SCCF-Grup Colas, întrucât aceasta nu a respectat termenele de finalizare a lucrării.
Pentru celelalte două tronsoane ale acestui drum, realizate în proporţie de 80 la sută, ar trebui alocată o sumă de 80 de milioane de lei.
Lucrările la şoseaua de centură trebuiau terminate iniţial în 2012, dar au fost extinse termenele mai întâi pentru noiembrie 2013, apoi pentru iulie 2014, constructorul angajându-se ulterior să termine primul tronson la 15 septembrie 2014.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe