Potrivit CFR, echipele feroviare intervin, joi dimineaţă, pe segmentul de cale ferată Buftea-Chitila, pentru remedierea unui deranjament tehnic semnalat la sistemul de dirijare a traficului
Circulaţia trenurilor care tranzitează staţiile Bucureşti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti se desfăşoară în cursul dimineţíi în condiţii speciale, de tip ”cale liberă”, până la finalizarea lucrărilor de repunerea în funcţie a sistemului de dirijare a traficului.
Trenurile de călători aflate în circulaţie pe segmentul feroviar Bucureşti – Ploieşti vor înregistra întârzieri la sosire şi la plecare din staţii, deoarece pe toată perioada intervenţiei se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers.
Cel puţin 15 trenuri au întârzieri la sosire sau plecare din Gara de Nord, cea mai mare întârziere, de 205 minute la ora transmiterii ştirii, fiind înregistrată la sosiri, la un tren care trebuia să ajungă din Urziceni. Motivul- un deranjament tehnic la sistemul de dirijare a traficului.
Trenurile care trebuiau să ajungă la Gara de Nord de la Iaşi şi Cluj-Napoca, Vatra Dornei, Braşov sau Ploieşti au acumulat întârzieri la sosire care ajung, la momentul transmiterii ştirii, la 180 de minute în timp ce cea mai mare întârziere la plecări este tot de 180 de minute, la trenul care trebuia să plece spre mare, respectiv Mangalia.
CFR a anunţat, joi dimineaţă, că trenurile de călători care circulă pe segmentul feroviar Bucureşti – Ploieşti vor avea întârzieri la sosire şi la plecare din staţii, din cauza unui deranjament tehnic la sistemul de dirijare a traficului.
Echipele feroviare intervin, joi dimineaţă, pe segmentul de cale ferată Buftea-Chitila, pentru remedierea unui deranjament tehnic semnalat la sistemul de dirijare a traficului.
Circulaţia trenurilor care tranzitează staţiile Bucureşti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti se desfăşoară în cursul dimineţíi în condiţii speciale, de tip ”cale liberă”, până la finalizarea lucrărilor de repunerea în funcţie a sistemului de dirijare a traficului.
Trenurile de călători aflate în circulaţie pe segmentul feroviar Bucureşti – Ploieşti vor înregistra întârzieri la sosire şi la plecare din staţii, deoarece pe toată perioada intervenţiei se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers, a mai precizat CFR.
Sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului feroviar a fost repus în funcţiune pe relaţia Bucureşti-Ploieşti, potrivit CFR Infrastructură, circulaţia urmând să revină la normal treptat, în următoarele ore.
„Sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului feroviar a fost repus în funcţie pe relaţia Bucureşti-Ploieşti!Defecţiunea la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi de siguranţă a traficului feroviar între staţiile Bucuresti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti a fost remediată, însă redresarea circulaţie se va realiza treptat în următorul interval orar”, potrivit unui anunţ al CFR Infrastructură, postat pe pagina de Facebook a instituţiei.
Deranjamentul semnalat în cursul dimineţii de joi la sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare feroviară si de siguranţă a traficului a fost cauzat de lucrările desfăşurate în zonă de furnizorul de energie electrică local, precizează instituţia.
Cel puţin 15 trenuri au întârzieri la sosire sau plecare din Gara de Nord, cea mai mare întârziere, de 320 de minute la ora transmiterii ştirii, fiind înregistrată la sosiri, la un tren care trebuia să ajungă din Urziceni.